Hej jer derude, Jeg har brug for hjælp til at få afklaret mine spørgsmål vedrørende nogle hjemmesider jeg har i tankerne... Men først: Jeg aner ikke hvordan man programmere andet end lidt PHP, som jeg sikkert alligevel ikke ville kunne finde ud af at anvende. Så: Hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil lave en lidt kompliceret hjemmeside? Jeg har omkring 10 fantastiske (min egen mening selvfølgelig). Hvor af ca. 8 af dem er tænkt som internationale og 2 som danske. Ja, jeg ved godt er der skal nogle penge til for at markedsføre, men først vil jeg bare gerne få lavet siden/siderne også kan jeg tænke på markedsføring senere... Mange ting der går igennem i mine idéer er det at kunne oprette sig som bruger, slå noget op på siden (kommentar eller andet), kunne slå en annonce op, osv. Idéen på de fleste af hjemmesiderne er desuden at jeg skal kunne ''slå'' reklamer op. Nogle der har en idé om, hvor jeg bør starte eller evt. kunne hjælpe mig direkte igang? Ville også gerne lærer programmering, men har desværre lidt travlt i min hverdag...men hvis jeg skulle lærer noget programmering hvad skulle det så være? Undskyld indlæget blev så langt! Vil prøve at gøre det kortere en anden gang :) På forhånd tak! |
1. Det lyder som om du har brug for en programmør, du kan fx. lave et debat indlæg her på amino som hedder noget alla: Programmør søges
Der kan du så skrive hvad din hjemmeside skal kunne osv.
2. Hvis du selv vil lære at programmere kan jeg anbefale nemprogrammering.dk