Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til ehandel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 53
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har gennem to år nu haft min hjemmeside, jeg har ændre navn fra odsherredsnostalgi.dk til www.garndillen.dk, for at få den til at trække kunder til, jeg har lavet om på forsiden, fået dkbetaling på, men salget er meget minimalt, jeg har en butik i gadebilledet, her går det godt men netsalget fungere simpelthen ikke, jeg ved virkelig ikke hvad der er galt, kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gøre bedre for at få nethandlen igang?

Håber i kan hjælpe mig

Mvh

Jytte

www.garndillen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:40

Forsiden er meget tynd. Der er en lille smule tekst, men det ser meget halvfærdigt ud. Det er vigtigt at webshoppen ser troværdig ud, og det gør den ikke i øjeblikket. 

Hvad gør du for at gøre webshoppen synlig? Er du meget aktivfacebook, relevante forums, køber du AdWords eller får du et bureau til at lave søgemaskineoptimering (eller laver du selv) på den? Nogle kanaler har en højere konvertering end andre.  

Tilmeldt 10. Mar 10
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 18:53

Hej Andreas

Nej jeg er ikke synlig på facebook, men jeg popper op med relevante søgeord, jeg forsøger at have gode søgeord, du har da nok ret i at forsiden er lidt tynd, men jeg vil prøve at gøre mere ud af den, jeg er superglad for at du vil give din mening tilkende, så jeg går straks igang med at arbejde med forsiden.

Mvh

Jytte

Tilmeldt 10. Mar 10
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 18:56

Jeg vil lige tilføje at jeg har et prof firma, til at lave det relevante på min side, dog skal jeg selv ligge billeder og tekst ind 

Tilmeldt 10. Mar 10
Fra  Sailorknit Skrevet kl. 18:59

dog vil jeg lige tilføje at jeg selv ligger billeder og tekst ind, og har et prof firma til at ordne alt andet, men de kan ikke hjælpe mig med at bygge den op, så det ligner noget, det skal jeg selv gøre

Mvh

Jytte

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:00

jytte hansen:

Hej Andreas

Nej jeg er ikke synlig på facebook, men jeg popper op med relevante søgeord, jeg forsøger at have gode søgeord, du har da nok ret i at forsiden er lidt tynd, men jeg vil prøve at gøre mere ud af den, jeg er superglad for at du vil give din mening tilkende, så jeg går straks igang med at arbejde med forsiden.

Mvh

Jytte

Husk at tjekke Google Analytics, så du kan se om firmaet giver dig trafik! 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:16

jytte hansen:

Hej derude

Jeg har gennem to år nu haft min hjemmeside, jeg har ændre navn fra odsherredsnostalgi.dk til www.garndillen.dk, for at få den til at trække kunder til, jeg har lavet om på forsiden, fået dkbetaling på, men salget er meget minimalt, jeg har en butik i gadebilledet, her går det godt men netsalget fungere simpelthen ikke, jeg ved virkelig ikke hvad der er galt, kan nogen fortælle mig hvad jeg skal gøre bedre for at få nethandlen igang?

Håber i kan hjælpe mig

Mvh

Jytte

www.garndillen.dk

Hej Jytte,

If you can understand english good,

Then I can help you.

Contact me via my signature here if your interested to know more 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)