Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple Nyheds site

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker lidt feedback på min nye Apple Nyheds Site.
Sitet er ikke helt færdig, og der findes sikkert et hav af sådanne sider.

Hvis du har et forslag hvad siden kunne have for at blive unik høre jeg gerne dette.
Ellers giv lidt feedback på det om det er noget man gider kigge på eller man hurtigt springer videre?

Der er tale om www.Macnn.dk

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:41

Macnn.dk virker ikke mere.
Der er tale om MacStar.dk i stedet 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:44

Dit logo er jeg godt nok ikke vild med, det er meget kantet og ikke i den bedste opløsning. Ellers minder det om et download wordpress thema...

......

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:15

Så det er ikke et sted du vil besøge i fremtiden?

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:20

Kan ikke udelukkes, men der skal jo være up-2-date nyheder... Ikke nogen der er flere uger gamle osv.. også helst noget unikt, så jeg kan lide at komme tiblage. for lige nu har jeg et par stykker jeg besøger dagligt :)

......

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21

Lav et nyt logo som der bliver sagt, det er lidt grimt. Du kan lave det selv her på LogoEase hvis du er på budget.

Derudover kan jeg ikke trykke på dit link til Fitness World.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:42

Tak for det.
Jeg må lige kigge på det

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:32

Hmm.. Hej Mads,

Det er en hård konkurrence du begriber dig ud i. Der er mange - rigtig mange tilbud "der ude" allerede.

I Danmark er der som sådan ikke noget rigtig godt endnu, så du har chancen for at udkonkurrere de andre danske. Men du skal altså stadig arbejde på, at blive så god - at jeg fx. har lyst til at skifte fra tuaw.com - og andre udenlandske sites.

- Dine grundelementer for designet er egentligt meget gode. Der mangler finish og detalje - men eller meget godt ramt på mac-segmentet. Som de andre siger - så få dig et nyt logo..

- Og måske et nyt navn? MacStar - hvad siger det lige? noget med mac, men stjerne? Why..
Du er oppe imod særligt mediamac og macnyt - hvorfor hedde noget med mac?
Hvis du endelig skal hedde noget med "mac" hvad så med macnews - eller andet rip-off.

En forkortelse som tuaw.com kommer du nok heller ikke langt med - før du virkelig har et godt produkt - men derfor kan det godt være det er den vej du skal gå.. ANS (apple nyheds site)?

- Teksten i din over-menu er underligt mast sammen..?

- Æ er underligt i nyhedernes overskrift på forsiden (måske Å og Ø også er). Vælg en skrifttype der understøtter dit sporg (dansk).

- Nyheden "iPhone 5 og iPad3 på vej" mangler et foto der fanger.. Lige nu er det et appletv2 - som nyheden også omhandler, men det fremgår ikke af overskriften. Skift overskrift eller foto. Og vi vil gerne se noget nyt - fx. et nyt fake-foto eller uofficelt-kina-foto af nye produkter - som ikke er set før.. Det fanger.

- Nyheder i toppen skal ikke også fremgå i de små nyheder lige under.. det er træls at det er dobbelt.

- Reklamer er træls! Æv.. Jeg savner et godt nyhedssite uden reklamer, med godt kvalitets indhold og gode skribenter.. Og hvis reklamerne skal være der - så skal de altså være udenfor designet.. Forstået på den måde at jeg ikke forveksler nyheder og annoncer. God reklamestil er også at skrive "Annonce" over annoncerne - så det er endnu mere tydeligt.

- Har du tid? Det kræver meget tid at lave ordenligt opdateret indhold? Hvis du har det kan du få succes (måske).

- Har du interesse for området? Det kræver god tålmodighed - du skal også være opdateret (på alle tider af døgnet).. Du skal fx ville prioritere at sætte tid af mange tirsdag aftener fra kl. 19. ;). Indhold skal ikke først komme timer efter de skete - eller blev offentliggjort.. De skal komme med det samme.

- Anmeldelser: Få nogen bekendte til at lave anmeldelser af nogle apple-produkter de ejer. Vi vil have professionelle eller meget personlige anmeldelser - som fortæller enten detaljeret og ekspertagtigt eller personligt og på en måde så vi kan forholde os til hvorledes vi kan bruge produktet i vores hverdag (på arbejdet - to-do-app og i fritiden - iPod på løbetur).

- Fjern wordpress-linjen i bunden af siden. Det er ikke pro

- Skriv ordenligt, få læst korrektur - også selvom det er test indlæg. Små fejl er træls. Det er ok i et debat-indlæg på et forum - men ikke i en professionel artikel.

- Brug enten personlige, direkte eller udenlandske kilder.. Du skal ikke henvise til en dansk kilde - det er din konkurrent (fx. mediamac). Hvis du lavede politiken.dk kunne du godt henvise til mediamac - fordi du så viser at de ved mere om emnet end du gør (ekspertviden).

- Fed med en masse facebook! Kommentarer, likes osv.
Jeg vil også gerne kunne klikke på forfatter-navnet eller foto og komme til en side med info om personen - eller se deres facebook-profil el.lign.

Det var lige kort om en masse.. Held og lykke - jeg vil rigtig gerne se en ny succesfuld nyhedsside om mac! (jeg håber det bliver din)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:40

jeg kan sku endelig godt li dit site.

og hvis du laver rigtigt nyheder, som ikke er gamle,

og hvis jeg kan huske din sides navn 

ja så kunne jeg klart finde på at besøg din side, da jeg er ret stor 

apple `fan `;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:54

Kan det passe, at du har angivet kilder på nyheder, hvor du selv har tilskrevet tekst?

Det ser nemlig sådan ud?

Hvis det er tilfældet, så synes jeg det er yderst kritisk, da du ikke har belæg for dine påstande i kilden. 

Derudover så savner jeg korrekturlæsning:)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)