Det ville overhovedet ikke røre mig, om jeg fik offentliggjort en milliard-idé, som andre fik glæde af. Hvem siger, at jeg har de fornødne evner, det rette netværk, de samme finansielle midler, den samme risikovillighed, den samme tid til at bringe det derhen? Lad andre komme til fadet i stedet for at ruge på dem.
Jeg ville da blive stolt, hvis en af mine ideer var med til at stifte et verdensfirma. Ideer bliver aldrig 100 % kopieret og at være first mover med et produkt eller et koncept er altid svært. Det er nemmere at kopiere noget eksisterende og gøre det til sit eget ved at forfine det. Selv har jeg kastet mig over firmagaver, fordi det er et meget stereotypt marked, hvor der næsten kun konkurreres på prisen. Jeg har kastet mig over udfordringen for at prøve at rykke lidt på priserne og måden at gøre tingene på.
Ha ha, naaah milliard-idé, in MY dreams. Jeg synes, det er et godt initiativ og noget af det, der måske kan hjælpe DK videre. Og ja, jeg synes, det er ærgerligt, idéerne bliver i skufferne. Kan ikke afvise, jeg deltager :)
Du skræmmer jo folk væk så hurtigt du skaber... har selv nogle deadlines her først i december, så der kommer nok kun nogle sporadiske... men mit mål er 100 inden årsskiftet! Så, på et tidspunkt
Umut, kom nu med... jo længere tid du venter, desto længere kommer du bare bagud, der er fut i ham Jesper... Eneste du har at miste er lidt til selvværdet når vi andre får flere ideer end dig