Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deltag i vores (Amino) Idékapløb

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iben

Det ville overhovedet ikke røre mig, om jeg fik offentliggjort en milliard-idé, som andre fik glæde af. Hvem siger, at jeg har de fornødne evner, det rette netværk, de samme finansielle midler, den samme risikovillighed, den samme tid til at bringe det derhen? Lad andre komme til fadet i stedet for at ruge på dem.

Jeg ville da blive stolt, hvis en af mine ideer var med til at stifte et verdensfirma. Ideer bliver aldrig 100 % kopieret og at være first mover med et produkt eller et koncept er altid svært. Det er nemmere at kopiere noget eksisterende og gøre det til sit eget ved at forfine det. Selv har jeg kastet mig over firmagaver, fordi det er et meget stereotypt marked, hvor der næsten kun konkurreres på prisen. Jeg har kastet mig over udfordringen for at prøve at rykke lidt på priserne og måden at gøre tingene på.

Michael

Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:02 | Låst

Kunne ikke skrives bedre, Michael

Tommy

Fra Risskov
Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:14 | Låst

Ha ha, naaah milliard-idé, in MY dreams. Jeg synes, det er et godt initiativ og noget af det, der måske kan hjælpe DK videre. Og ja, jeg synes, det er ærgerligt, idéerne bliver i skufferne. Kan ikke afvise, jeg deltager :)

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 16:39 | Låst

Iben... Afvise at du deltager, du har allerede skrevet dig selv på deltagerlisten... ;-)

Opret bloggen og du er i gang? 

Tommy

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:38 | Låst
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 10:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og nummer 96... hvor bliver i af? Tommy og alle andre!!! ;-)

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 10:51 | Låst

Hej Jesper

Du skræmmer jo folk væk så hurtigt du skaber... har selv nogle deadlines her først i december, så der kommer nok kun nogle sporadiske... men mit mål er 100 inden årsskiftet! Så, på et tidspunkt

Her er min nr 18

Tommy

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Skrevet kl. 10:54 | Låst

Har sat mig et mål om mindst en om dagen, håber jeg kan holde det, har ligeledes et par deadlines i december :-)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:24 | Låst

Overvejer stærkt at gå med på den idéBig Smile
Følger lige med i tråden, så må vi se om jeg hopper med på vognen 

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 16:37 | Låst

Umut, kom nu med... jo længere tid du venter, desto længere kommer du bare bagud, der er fut i ham Jesper... Eneste du har at miste er lidt til selvværdet når vi andre får flere ideer end dig Stick out tongue

Tommy

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)