Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker du om dette billede?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej Amino

Jeg tror måske lige dagens bilelde er her. Jegstødte lige på det, og hvad synes i om det?

Hav en god dag.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:09

Hi Hassan. 

WOW! Det kommer virkelig til at provokere mange tror jeg, men det er super godt og super rigtigt! 
JA! Steve Jobs har gjort meget for vores teknologi idag, men han har altså ikke opfundet noget elektronik, der kan gøre livet bedre for nogen...

One dies, millions cry, million die, no one cries!!!  

Jeg syntes det er fedt!

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:14

Jeg er fuldstændig enig med i det du siger.

Men hvad mener du med at det komemr til at provokere mange? Jeg synes bestemt ikke det er en provokation, men mere et synspunkt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg viste lige billedet til min veninde inden jeg skrev til dig. Hun sagde med det samme "ej! Det jo ikke fordi vi ikke har ondt af dem i Afrika, og vi tænker da meget på dem". Jeg tror mange mennesker, som hende, vil gå i forsvarsposition og føle de bliver anklaget for noget. (selvom de ikke gør)
Ligeledes vil mange mennesker også sige "Jamen... Steve jobs VAR jo en stor og vigtig person selvfølgelig græder man..." 

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:20

igen har du fuldstændig ret, men det er også rigtig nok at det er forskelligt fra person til person hvordan ting bliver tolket - i dette tilfælde, billedet.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:27

Jeg synes bestemt, at det er et fint billede, men selve præmissen for det er falskt. 

Når Steve Jobs dør 'græder' vi jo ikke over uretfærdigheden i at et menneske dør i for ung en alder, men fordi vi nu skal til at vænne os til at undvære noget, der i et eller andet omfang har været en del af ens liv. 

Det behøver jo ikke engang være et menneske. Det er vel nærmest en lignende følelse mange havde da KB-hallen for eksempel brændte. 

Hvis vi på lignende måde havde haft en personlig relation til de døende mennesker i Afrika, havde vi nok også grædt over dem. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)