Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jarre-vindmølleandele

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har 30 andele til salg i en af de legendariske vindmøller, der blev brugt som ramme til Jean Michel Jarres Aero-koncert (Gl. Vraa Enge Vindmøllelaug)

Andelene har en nominel værdi på 3475 kr. pr. andel. Beregnet i forhold til egenkapitalen har de en værdi på 2573 kr.

Årligt udbytte pr. andel var i 2006 på ca. 440 kr. Selskabet er veldrevet og beliggenheden er god, rent vindmæssigt. Møllerne er opført i år 2000. Fremtidig indtjening vil afhænge af el-prisen og af, hvor meget det blæser. Det er ikke nogen økonomisk guldgrube, men med en forventet levetid for møllerne på mindst 10 år mere (eller kortere, hvis el-prisen stiger) kan det hænge sammen økonomisk, og så er det jo sjovt at kunne sige, at man er medejer af en ganske særlig vindmølle.

Er du interesseret, så skriv et bud til mig. Skriv, hvor mange andele, du vil købe (min. 5), og til hvilken pris (min. 2400 kr.) Den 1. maj gør jeg buddene op, og sælger til højstbydende, tiloversblevne andele til næst-højstbydende og så fremdeles. Er der flere, der har budt det samme, fordeler jeg de tilbageværende andele ligeligt mellem byderne.

med venlig hilsen

Kristian Melchior Echwald

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)