Prøv http://www.firmafon.dk dbh Kenneth |
Kenneth Wellin:Hej Nicklas,
Prøv http://www.firmafon.dk
dbh
Kenneth
YAY! Det er lige nøjagtigt det jeg står og har brug for. Tusind tak!
Prøv http://www.firmafon.dk dbh Kenneth |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
YAY! Det er lige nøjagtigt det jeg står og har brug for. Tusind tak! |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Hej Nicklas Jeg ved at Atztel har sådan en løsning, den hedder Probizz og kører over telia's netværk. Ellers har 3 også en løsning, men den har jeg ikke set så meget om. Med Venlig Hilsen |
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Hej Nichlas Jeg har indtil for nyligt både solgt og implementeret/installeret rene mobile løsninger og du kan godt bruge modellen som Per foreslår, dog er den langt fra optimal i mine øjne. Efter min mening bør i finde en teleudbyder, som kan tilbyde jer en "mobil ringegruppe", både, Telenor, TDC, Telia og 3 har produkter der kan dette løfte opgaven. Fordelen med denne ringegruppe er at det kun vil være kald på hovednummeret som ryger videre til din kollega. Med en alm. viderestilling som Per foreslår, så vil alle(incl. private kald) der ringer til nr. 1 gå videre til nr. 2 hvis nr 1 ikke svarer. Med ringegruppen kan kaldene også gå i gå og der er forskellige muligheder for brug af en telefonsvarer også, hvis der ikke svares, men det er forskelligt fra operatør til operatør, hvordan det fungerer.For at kunne være medlem af sådan en ringegruppe, så skal man som udganspunkt ikke kun være hos samme teleoperatør men også under samme erhvervsteleaftale. Men det kan også være en fordel for jer at være på samme teleaftale da man fx. ofte ringer gratis internt. Hvad angår Firmafon, så kender jeg dem ikke. Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive. Mvh Rasmus Koefoed |
Det kan laves simpelt, billigt "max 1500" kr via jeres bredbånd, en outdatet computer, og en asterisk instalation, det er faktisk simpelt, den kan sågår fortælle at kunden at hvis mobil ikke tager den, at de viderestilles så de ikke hænger i over 30 sek uden at de ved hvad der sker med deres opkald, lad høre i en pb eller via mail ricky.larsen @ gmail.com hvis du skal have flere råd |
Mobil ringegrupper osv osv kan du lave på asterisk du kan ALT det som store firmaer tilbyder, og mere til, det eneste minus jeg ser er at du også står alene med hvis der er fejl på systemet |
Vi har igennem det sidste år brugt maxtel.dk og det har fungeret perfekt. koster ikke spidsen af en raket, og kan sættes op på alle mulige måder. |
dbh Kenneth |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Hej Ricky Undskyld mig hvis jeg er lidt direkte men tilbyder du også en serviceaftale på den løsning? Jeg vil nemlig nødig stå med det setup som kunde, hvis noget går galt. Og hvad med Quality of Service? Hvis jeg brugte min bredbåndsforbindelse til telefoni til mit firma, så ville jeg da gerne have en sikkerhed for samatalekvaliteten.. Derudover er der økonomien i det, for der skal vel stadig betales en viderestillingstakst når du viderestillere fra fastnet til mobil. Og en serviceaftale og QoS koster også penge, så helt bliver det ikke i længden. Alene viderestillingen kan blive halvdyr. Og viderestillingstaksten er som oftest indeholdt i abonnementet på disse mobile ringegrupper jeg snakkede om i mit forrige indlæg. Man kan argumentere for at QoS måske ikke er nødvendigt når det er en lille kunde, men økonomien i det og så at have nogen at ringe til er 2 ting som skal hænge sammen, som erhvervskunde. Mvh Rasmus |