Jeg er ved at researche på forsikringer, herunder sundhedsforsikringer til enmands-konsulentfirma. Hvilke er bedst? Sara |
.. Hvad er dit behov?
Jeg er ved at researche på forsikringer, herunder sundhedsforsikringer til enmands-konsulentfirma. Hvilke er bedst? Sara |
.. Hvad er dit behov? |
ideelt skal den både dække ansvar (hvis man kommer til at slette data hos kunden), ved sygdom (f.eks. i forbindelse med workshop, der må aflyses), og sundhedsforsikring - herunder hurtigere operation hvis sygdom (7-9-13) og gratis psykolog, hvis man skulle få behov for det (stress). /S |
Hej, nej, det var nu heller ikke det, der var kriteriet. De er jo ikke så dyre. Det var mere et spørgsmål om, hvem der havde den bedste service /dækning. |
Hej Du leder her efter lidt forskellige forsikringer, mig bekendt er der ikke en forsikring der dækker det behov du har. Sundhedsforsikringen hjælper med hospitalskøen, psykologhjælp, kiropraktor osv. sletning af data er der ikke mig bekendt nogen der dækker medmindre man er ude i en professionel erhvervsansvarsforsikring. ved sygdom har du mulighed for at tegne en sygdomsforsikring som dækker fra første dag ud fra en lønsats. alternativt er der kommer det der hedder en sygedrifttabsforsikring som udbydes af Codan. Jeg har ikke læst betingelserne for den, så hvad virkemåden for denne er ved jeg ikke. Den du tegner igennem kommunen ved jeg at Revisoren i dette indlæg har henvist til tidligere og har en ide om hvad koster |
|