Hej Aminoer |
Opretter du på siden ?
Jeg har en online slikbutik , og der vil jeg da gerne give lidt til dine besøgende. :)
Send en pm for kode og rabatsats , eller på jesper(at)sliknet.dk
Hej Aminoer |
Opretter du på siden ? Jeg har en online slikbutik , og der vil jeg da gerne give lidt til dine besøgende. :) Send en pm for kode og rabatsats , eller på jesper(at)sliknet.dk
|
Så har jeg vist det helt rette til din side Lad os se hvad vi kan nå frem til passer ift. rabat og produkt. Måske kunne der også laves noget med gavekort til massage. Det er jo jul om en måned:) Du er velkommen til at kontakte mig direkte. Ps. Det har vel for det meste en pris at få mersalg, så er prisen rabat ser jeg ikke nødvendigvis noget skidt i det:) Vh Rasmus |
Hej Rie! Super idé du har fundet på her, jeg sælger iPhone, iPad og iPod tilbehør (www.iBixen.dk) Du må gerne give dine kunder min rabatkode på 20%. Rabatkoden er "iBixen" uden " selvfølgelig. Mvh. Andreas |
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
Hej Rie. Jeg har en webshop med salg af hairextensions, skriv en PM for rabatkode, eller andre spørgsmål :) |
www.easy-extensions.dk Gratis fragt på ALLE ordre!
Send gerne en pm :-) |
Så er der sendt flere PMs. |
Unitbyte kører rabat December og Januar.. Skriv en PM til mig også :) Oplys gerne hvor tilbuddet er placeret og hvor stort et område vi har rådighed over .. |
PM er sendt til Andreas. |