Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give rabat til privatpersoner i bytte for salg?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside med pt. 2.500 unikke besøgende hver måned - og tallet stiger.
Jeg vil gerne præsentere dem for gode rabatter. Så hvis du kunne tænke dig at få dit tilbud (i form af rabat) ud til privatpersoner, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Det koster dig ikke noget, ud over den rabat, du vælger at give, og du vælger selv rabatsatsen.
(Jo større rabatsats, jo større er chancen nok for at du sælger – men du vælger helt selv. Og du kan selvfølgelig ændre satsen senere, hvis du vil, ligesom du selv vælger, om de kun får rabat ved første køb eller også ved senere køb.)

Min plan er, at du opretter en rabatkode til din webshop, og så kan medlemmer på min side få rabatkoden og benytte den.

Det drejer sig om www.altomhobby.dk – en side hvor man kan finde inspiration, tips og hjælp til diverse hobbies. Jeg har ikke en klar profil på mine brugere, men vi kan vist godt satse på, at det hovedsageligt er kvinder.    Wink

Jeg håber at høre fra dig.   Smile

Smile    Rie

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:58

Opretter du på siden ?

Jeg har en online slikbutik , og der vil jeg da gerne give lidt til dine besøgende. :)

Send en pm for kode og rabatsats , eller på jesper(at)sliknet.dk

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 14:08

Rie Wiberg:
Jeg har ikke en klar profil på mine brugere, men vi kan vist godt satse på, at det hovedsageligt er kvinder. 

Så har jeg vist det helt rette til din side Big Smile Der kommer ihvertfald mange glade kvinder for at få massage allerede!

Lad os se hvad vi kan nå frem til passer ift. rabat og produkt.  Måske kunne der også laves noget med gavekort til massage. Det er jo jul om en måned:)

Du er velkommen til at kontakte mig direkte.

Ps. Det har vel for det meste en pris at få mersalg, så er prisen rabat ser jeg ikke nødvendigvis noget skidt i det:)

Vh Rasmus

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:16

Hej Rie!

Super idé du har fundet på her, jeg sælger iPhone, iPad og iPod tilbehør (www.iBixen.dk)

Du må gerne give dine kunder min rabatkode på 20%. Rabatkoden er "iBixen" uden " selvfølgelig.

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 15:58

Dejligt med så god respons!   Big Smile

Jeg har sendt PM til jer alle.

Og til Rasmus: Det var netop min tanke. Og så koster det jo ikke noget, hvis man ikke får et salg ud af det.

Andre der har lyst til muligt mersalg?   Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:39

Hej Rie.

Jeg har en webshop med salg af hairextensions, skriv en PM for rabatkode, eller andre spørgsmål :)

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:41

Send gerne en pm :-) 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 22:18

Så er der sendt flere PMs.

Keep 'em coming!   Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30

Unitbyte kører rabat December og Januar.. Skriv en PM til mig også :) 

Oplys gerne hvor tilbuddet er placeret og hvor stort et område vi har rådighed over .. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 12:47

PM er sendt til Andreas.

Til nye læsere:
Jeg må hellere lige præcisere, at jeg ikke er ude efter eksisterende tilbud, som er åbne for alle.

Men hvis du har lyst til at få reklame via et tilbud specielt til mine brugere, så hører jeg meget gerne fra dig.   Smile

...Og så er jeg d.d. oppe på 2.962 unikke brugere den sidste måned.
De vil meget gerne have dit særtilbud!   Wink

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)