Hejsa alle sammen Jeg plejer at være på holdet, der siger at det er åndssvagt at bruge penge på at spille lotto. Jeg er i de sidste uger blevet "tvunget" til at spille af min dejlige kæreste, da der jo nu er rigtig mange penge på spil. Hun siger, som så mange andre, at der jo nogen der skal vinde dem :-) Tja, det er der vel, men jeg er udmærket klar over sandsynlighederne osv. Nok om ansvarsfraskrivelserne :-) Jeg tænkte, at jeg ville forsøge at forbedre mine chancer, så jeg pløjede nettet igennem for at finde alle udtrækninger og registrere disse. Det gjorde jeg og spillede så bare på de numre, der havde været flest udtrukket flest gange over det sidste år. Det gav præcis 0 kr i fortjeneste :-) Brugte 40 kr. og vandt 40 kr. Jeg har dog nu, kun for sjov, prøvet at sætte udtrækninger op på en lidt anden måde og jeg tænkte jeg ville lægge det på nettet, så andre også kunne bruge det. I stedet for tal og et forsøg på statistik, så har jeg sat det op i farver, så man kan se mønstrene i udviklingen af udtrækningerne. Tjek http://onsdagslotto.worklog.dk og find de numre, du skal spille på næste gang. Som sagt mange gange nu, så ved jeg udmærket godt, at dette ikke er fakta - det er kun ment som sjov og som et tillæg til de, som rent faktisk spiller. Jeg håber ikke, at denne tråd bliver fyldt med indlæg om sandsynligheder osv. Det er kun en tråd til dem, der rent faktisk vil spille. Synes du det er åndsvagt, ligesom mig, så bare lad denne tråd ligge :-) |
SUPER SIDE!!! Hvis jeg vinder så er du den eneste og første der får det afvide he he