Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom vi på side 1 med et par udtryk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yai, vi er på side 1 med følgende søgeord: højglans vægmaling, blank vægmaling, pandeplademaling, universalmaling og landbrugsmaling.

Altså, jeg har browset med IE 7,0 in private, men passer mit søgeresultat eller er det google, der brugertilpasser det?

Og jeg undskylder på forhånd hvis dette er fejlplaceret, men jeg kunne ikke gennemskue, hvor det hørte hjemme.

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 22:40

Når jeg søger på ''højglans vægmaling'' inde på google er det første resultat 

4 veje til flotte vægge | Maling og tapet | Boligen | idenyt.dk

www.idenyt.dk/Boligen/Maling-og.../4-veje-til-flotte-vagge-26994

Vælg maling efter den belastning, væggen udsættes for. Højglans-maling er som regel mere robust end mat maling, der har sværere ved at modstå fx snavsede ...

Venlig hilsen
Milos

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:41

Hej Charlotte

inden du glæder dig for tidligt over dine nye gode resultater så vil jeg give dig et råd til fremtiden.

lav en søgeordsanalyse inden du påbegynder dit arbejde med SEO og find de rigtige søgeord der skal arbejdes med.

ingen af dine nævnte søgeord har nogle søgninger på google eller ihvertilfald meget få søgninger. så er det ligesom ikke så fedt at ligge i toppen af Google hvis ingen søger på dine topplaceringer.

hvis du synes det er udoverskueligt kan du købe hjælp til det. det er utroligt vigtigt at man bruger sine ressourcer på de rigtige søgeord.

mvh

Kim Thrane

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 23:00

Ja, jeg ved godt at det ikke er meget søgte ord. Til gengæld er det vigtige produkter for virksomheden og derfor væsentlige at placere sig godt på.

På ordet >>maling<< er søgningen og konkurrencen til gengæld relativt stor, så jeg prøver at placere os bedre på de mere præcise søgetermer indenfor faget.

Malerfilt og akryl vægmaling, ren akrylmaling, billig og god maling ligger også rimeligt fornuftigt, så der arbejdes på sagen.

En søgeordsanalyse har jeg dog ikke lavet, men det er nok mest fordi der er tusind andre ting, jeg også skal lave. :)

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  maling.nu Skrevet kl. 23:03

Gentofte:
Når jeg søger på ''højglans vægmaling'' inde på google er det første resultat 

Vi ligger ikke nummer 1 på side 1, vi er bare med på side 1, det er det jeg jubler over.

www.maling.nu

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:53

Det er skam også fint i sig selv.. Man begynder at kravle før man kan gå, og jeg synes bestem du/i er på vej i den rigtige retning.

Keep it up :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

1 side er bedre end side 2 , men første pladsen er bedre end 2 pladsen og men 3 pladsen er bedre end 4 pladsen og 4 pladsen er bedre er bedre end 5 pladsen men 5 pladsen er bedre end 6 pladsen men  6 pladsen er bedre end 7 pladsen

derved en pladsen bedre er bedre end den der ligger bagved en altså nummer 1 er bedre end nummer 2

derved giv den vild iværksættere energi i at slå den næste plads man er jo iværksættere og man vil vinde Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:56

Hej Charlotte

Jeg forstår dig 100% og stort tillykke! Det er super fedt.

Jeg er også selv lige kommet på side 1 med "billige døre" og det er en fantastisk følse :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)