Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interne links via et dictionary (WP-plugin)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har brugt søgefeltet, fordi jeg ved at de har såkaldte dictionaries er meget eftersøgte som et Wordpress-plugin. Men hidtil har jeg absolut ikke kunne finde et, der kan lave det jeg ønsker. Lige nu har jeg fx et plugin, hvor, hvis jeg holder musen over et ord, den kun kommer frem med en lille boks om ordforklaringen.

Men det jeg gerne vil have, er at hvis jeg har en side, der omhandler "Mikronesien", så skal den automatisk skabe et link til denne side, hver gang jeg skriver "Mikronesien" i en nyhed. Men er det overhovedet muligt via standard Wordpress-plugins? Jeg synes, jeg har kigget en hel del, men jeg har aldrig rigtigt kunne finde et, der lever op til det jeg ønsker.

Det skal faktisk fungere som Aminos leksikon. Hvis jeg fx skriver SEO, så oprettes der jo automatisk et link til en side om SEO..

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på SEO Auto Linker - det gør det faktisk ganske godt (du kan også sætte antal gange den skal auto linke til et givent begreb.)

Det fungerer således at for hver gang du opretter et ord i din dictionary/ordliste - så går du også ind i auto linker og siger på det ord -> link til.

:-)

Det sker "automatisk" på amino for hver gang en bruger tilføjer et ord til wiki'en ryger den automatisk i aminos "auto linker" :-)

Go' aften.

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)