Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google reklamer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man har google reklamer på sin hjemmeside, hvordan skal man så bogføre indtjeningen, og skal der betales moms af indtjeningen?

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:33
Tjener du under 50.000 kr så er du fritaget for moms... og jeg tror ikke at du skal betale moms, da du "handler" med Google USA, så det er uden for EU. Men nu hvor de har åbnet et kontor i DK, så kan det godt ske at du skal betale moms, men kun hvis du som sagt har en indtjening på over 50.000 kr og selvføldig er momsreg. hos skat.

Som privat person kan du vel bare bogfører din indtjening, det samme sted som du bogfører indtjeningen af aktier, obl og ligende. (Er dog ikke sikker)

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:16

Hej.. !

Øhm, ik hæng mig op på noget men, umiddelbart ville jeg tro at tradedoubler.com kunne bruges..
Tilmeldt 10. Jan 06
Skrevet kl. 14:49
Hvad gør I andre med hensyn til bogføring af reklameindtægter fra bannerannoncer (USA)?

Vedr moms: Får du stadig din check fra Google USA, så der skal ikke betales moms.
Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:20
Google håndterer moms via sit kontor i Irland hvis man er "individ" og ikke virksomhed, så jo, der er moms med. Er man en virksomhed så er detdansk moms. Det modtog jeg en email om så sent som forleden dag. Jeg leder selv efter den irske momssats i samme anledning. :-)
EssentialContent.com - salg af annonceplads på egne rejsedestinationshjemmesider og domænesalg
Tilmeldt 10. Jan 06
Skrevet kl. 19:27
Jeg er en Virksomhed og får mine checks direkte fra deres hovedkvarter i USA.
Har fået oplyst fra Told&Skat, at der i dette tilfælde ikke skal betales moms.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)