Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site, hvad vil det koste?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Først og fremmest...dette er ikke en opgave jeg skal have lavet...endnu... men skriver lige først for at høre hvad et prisleje kan ligge på...

Jeg skal måske have lavet et site ala. retardo.dk, hvor man kan uploade film som så bla. vil blive vist på forsiden som thumpnails...

Upload af videoer (links til youtube) skal foregå automatisk så jeg ikke manuelt skal hen og oprette sider til alle nye videoer... Derudover skal der være en topliste hvor de mest sete videoer er vist...Facebook integration er selfølgelig et MUST. Videoerne skal self ikke være hostet af mig men blot imbedded på siderne...

I mine øjne kan det ikke være voldsomt svært at lave...men jeg tar måske fejl...

Hvad vil en side som denne koste at få lavet? - Design er ikke så vigtigt...det har jeg selv evnerne til evt. at rette til

Ved en del om hjemmesider da jeg selv ejer nogle stykker... har bare ikke tid til at lave det hele fra bunden og overvejer jeg at købe en istedet...

Jeg tænker det kan laves i et CM system...

Håber der er nogen der kan byde ind med et prisleje og mulige løsninger...

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:43

Tilføjelse... Jeg skal ikke kopiere retardo.dk

Spørgsmålet går på hvad en løsning der kan det samme som retardo.dk vil koste ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:18
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)