Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik, ja tak!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Start nu lige med at lave siden færdig før du går ud og ber om konstruktiv kritik, fordi min kritik ville være lav hele lortet om!

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:59

Hvad mener du med bestillingsformular, Alexander R.B.? :-)

Angrybird: Jeg ønsker bare hjælp til at optimere og gøre min side bedre. Og ja forståeligt valg af brugernavn, du har fået dig. 

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:09

Jamen jamen Hasson jeg kan godt fortælle dig hvad du skulle gøre bedere, men så skal jeg til at skrive en bog, og det går satme ikke.

Hvorfor ikke kigge på andre sider også din egen også tænk hvad kan jeg gøre bedere. Kunne det være min billeder ikke skulle være så sammenpresset.

Kunne det være at på en af dine sider der ikke skulle stå TEST, det er svært at give en vudering på "TEST".

Logoet kunne der også arbejdes lidt på..

Du mangler en kontakt form... fremfor bare en mail.

Meget af din tekst er et kopi fra kosttilskud.dk - Det bliver de nok ikke glade for. Omskriv det. - Også fra andre sider kan jeg se.

Det der "hej verden" og "hej verden"  slet det i bunden når du ikke bruger det.

Det var kun 10% af hvad der skulle laves om, var der mere du ville vide?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:10

AHansson:

Jeg har nu ændret lidt i temaet og er ved at få noget indhold på siden. Jeg vil lige høre om jeg er på rette vej. Klik her for at komme til min side. 

jeg kan ikke se den store forskel bedre banner

produkter ekstrem langt imellem

bedre blleder på siden

sådan alt det andet mangler der som jeg før skrev i det første indlæg mangler der endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 18:40

Tak, der var noget at arbejde med! :-) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:01

AHansson:

Hvad mener du med bestillingsformular, Alexander R.B.? :-)

Det med bestillings formularen skal du bare glemme, det var vist mig som var en smule for hurtig på tasterne :)

Fortsat god søndag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 19:10

Du skal have anskaffet dig et bedre logo. Det er med til både at øge troværdighed og udseende.

Når man trykker på de forskellige informationssider er det forskellige fonts teksterne er skrevet med?

Under punktet proteinpulver er der kun en valgmulighed og når man trykker på den står der bare test? Så vidt jeg ved findes der utroligt mange forskellige former for proteinpulver, få dem alle med!

Under kontakt, kan du evt. sætte en kontaktformular op (wordpress pluginet contact form 7 er fremragende).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Overordnet synes jeg, at layoutet er helt ok.

Banneret er du kommet for nemt om ved. Det er fint med fotos af nogle spande, men det skal arrangeres bedre, og du skal eksperimentere mere med tekst og font. Gerne også en banner-baggrundsfarve, der toner over i en anden farve/nuance. Som det er nu, er det ikke prof...

Hvordan kan det være, at du kalder menupunktet for Oversigt? Hvorfor ikke bare Hjem eller Forside? Men det er bare en detalje.

Der mangler et punkt Om os eller Om Billig-Protein-Pulver.dk. Jeg undrer mig over, at Mikael ikke allerede har været der og klandre dig for manglende CVR-nummer. Der mangler også adresse (evt. blot by) samt telefonnummer. Et par navne er ikke af vejen, for det øger pålideligheden/troværdigheden.

Tabellen på forsiden synes jeg, at I skal fjerne helt, som den er. Der må gerne være en tabel, men den skal vise produkterne med et navn og evt. pris og så linke til en underside, hvor detaljerne er listet.

Tekstmæssigt skal du på forsiden lige rette et par ting:

"Her på siden vil du kunne finde en masse nyttig information ..." - Jeg vil anbefale dig at skrive "Her på siden finder du en masse nyttig information ..." .

Dernæst er der sætningen, som starter: "Du under information i menuen få en masse ...". Skal der stå "Du vil under information få en masse nyttig information..." ? Der mangler vist et vil.

Nederst i afsnittet ville jeg rette "Længere nede vil du finde en prissammenligningstabel hvor du kan sammenligne priserne på proteinpulver, og klikke på dem for at læse mere omkring produkter" til "Længere nede vil du finde en tabel med priser, så du kan sammenligne priserne på proteinpulver. Klik på dem for at læse mere omkring hvert produkt."

Bare forslag...

Tilmeldt 29. Jan 11
Skrevet kl. 19:50

Jeg værdsætter jeres svar, og at I gider at bruge tid til at komme med forslag! Dejligt, nu har jeg en masse at gå i gang med. :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)