Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er Übercast til Drupal?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Jeg har kigget lidt på nogen forskellige Webshop systemer, og er faldet over Übercast til Drupal.

Jeg ved at der ikke er så mange i Danmark, der bruger Drupal hvilket jeg ikke helt forstår. Da jeg selv er meget glad for systemet. 

Men er der nogen af jer, der har testet eller rodet med Übercast til Drupal. Ville det være noget vær at tage et godt kig på? eller er det lige så forvirrende som så mange andre e-commerce?

Jeg leder efter et open-source e-commerce system, som jeg selv kan modificere og lave webshops ud fra. 

WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.

Fra Kumarathurai
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Fra  resolvd ApS Skrevet kl. 14:59

Hej Mathias,

Jeg har arbejdet med Drupal + Ubercart. Det er et godt gennentestet koncept, som jeg vil anbefale. Den har været på markedet i mange år, og derfor findes der alle moduler, som man nu har brug for.

Og der er også betalingssupport for danske gateways som epay og andre.

Det andet modul, som der arbejdes på er drupal commerce (http://drupal.org/project/commerce), hvor Ubercart fyren er med som hovedansvarlig. Det sidst nævnte er ret fleksibelt, men ikke moden nok endnu hvis du spørger mig.

Så gå i krig med Ubercart.

Held og lykke.

/mathi

Fra Kbh S
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:06

Hej Mathi

Tak for dit svar. :)

Lyder som at det vil være en god idé at tage et kig på Übercast.
Jeg har kigget på Drupal commerce, og må indrømme jeg der mangler noget arbejde på det.

WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:53
Jeg har bygget min shop på ubercart kombineret med quickpay. Kender man drupal i forvejen er det lige til at gå til.
Fra Glostrup
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:07

Hvor du har den idé at der ikke er mange danske hjemmesider, der er bygget på Drupal forstår jeg ikke, for der er rigtig mange, og de stormer frem i den her tid.

Ift. Übercart kan jeg også kun varmt anbefale det. Det er gennemarbejdet, og forholdsvis enkelt at gå til, men med masser af tilpasningsmuligheder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)