Nu er det godt nok ikke lige tøj jeg sælger, men jeg gør det på min webshop at jeg betaler samme pris som mine kunder skal give og "bestiller" på samme måde som mine kunder - så ingen rabatter til mig selv.
Ulovligheder?? Jeg kommer og oprigtigt spørger hvordan man gør!!!! Det er derfor, der hedder debat, hvor man kan spørge- jeg er helt ny!!! Hallo, jeg opfordrer til ikke noget- jeg søger svar hvordan jeg skal gøre det i praksis!!!!
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Ulovligheder?? Jeg kommer og oprigtigt spørger hvordan man gør!!!! Det er derfor, der hedder debat, hvor man kan spørge- jeg er helt ny!!! Hallo, jeg opfordrer til ikke noget- jeg søger svar hvordan jeg skal gøre det i praksis!!!!
Jeg tror ikke det var til dig Martina :-) Ud fra hvad jeg kan læse, er det til R U N E, som skriver:
R U N E:
Svind+afskrivning
På med de positive briller og vent på bedre svar, eller tag kontakt til en, som har forstand på området :-)