Hvis man laver det på Wordpress. hvilke udgifter skal man så lægge i et andet sted? |
Den forstod jeg ikke?
Den forstod jeg ikke? |
Det forstår jeg godt, også helt vildt dårligt formuleret. Det jeg mener, er hvis man nu bruger Wordpress, til denne opgave som at lave et magasin. Er jeg så klar til at oprette et magasin, eller vil der mangle ting som jeg ikke slipper udenom at betale mig fra? Eller kan man simpelthen lave et professionelt magasin udelukket ved brug af Wordpress gratis? Det var det jeg mente! |
Det må jeg nok sige. Lige til noget lidt andet. Kan man også lave en slags dating side, med profiloprettelser af Wordpress? Hvad var det nu du kunne tilbyde? |
Mig? Jeg tilbød bare at svare på dine spørgsmål om den lille smule jeg vidste noget om |
Hej C S. Jeg kan svare på de fleste af dine spørgsmål. Kontakt mig på skype: "hrfischer" hvis du ønsker sparring. Mvh. |
He he ja det var dig jeg mente. Mange tak for din tid og råd. Hvad laver du selv af iværksætteri? Jeg er selv en kvinde så spændende og høre andre, når der ikke er så mange af dem :) |
Jeg er journalist og har en netavis (snart to) - og så skriver jeg selvfølgelig tekster, artikler mv. - tag et kig på min profil herinde, der står en masse ;) |
Dvs det er dig man skal have fat i, hvis man nu skal have skrevet en tekst eller 2 til sit online magasin? :) |