Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling for Wordpress hjælp

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg blev bidt af denne mand der ejer denne side http://www.antphilosophy.com, og er i gang med at følge hans e-bog. 

MEN. . . . . 

Så skulle jeg i gang med at installere Wordpress. Installationen så fint nok ud men alt det med at sikre sig, for hacker og vælge et godt hostinghotel osv. det gjorde det hele mere kompliceret. 

Så mit spørgsmål til jer derude: Se denne video og meld gerne tilbage hvad han præcis mener, og hvilket hostingfirma mener i kan leve op til dette? 

&feature=player_embedded#!">

&feature=player_embedded#! 

Så hvis der er en eller flere på Amino der er en haj til dette, så giv en pris for hvad i skal have for at få mig sat op, så jeg kan komme i gang med at bruge dette Wordpress. 

Det var alt for mig håber i svare snarest muligt. 

Mvh

Sørensen

&feature=player_embedded#!">

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 07:57

Overskriften er lidt dum formulret. Men jeg mener at jeg gerne vil betale for den hjælp i giver. 

så kom med et godt tilbud !!Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:05
Hej

Brug du bare one.com har igennem tiden haft en 50 domainer der. Nu er wp ikke ligefrem raket fysik men smid du bare et pm hvis du har brug for hjælp ganske gratis

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:06

C S. Sørensen:
Så hvis der er en eller flere på Amino der er en haj til dette, så giv en pris for hvad i skal have for at få mig sat op, så jeg kan komme i gang med at bruge dette Wordpress

Hej C.S. Sørensen,

Velkommen på Amino.
På Amino er der en helt sektion hvor du kan søge leverandører til denne slags opgaver,  så mit råd er at slå opgaven op på Amino Freelancer http://www.amino.dk/freelancer/ så får du helt sikkert en række gode tilbud.

Hvis ikke du har læst den endnu, så kan du med fordel lige læse "Kom godt igang på Amino", der er mange gode informationer i.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 08:13

Hejsa

Jeg vil klart anbefale meebox.net til hosting. Super nemt at komme igang med, og vil til enhver tid vælge dem over One.com.

Og mht. installation af wordpress, så følger der med meebox en 1-click-installer med, hvis ikke du vil rode med selv at uploade filer. Dog er wordpress forholdsvist nemt at installere og komme igang med :-)

mvh

Lars

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 08:34

Donaggeboe:
Brug du bare one.com har igennem tiden haft en 50 domainer der. Nu er wp ikke ligefrem raket fysik men smid du bare et pm hvis du har brug for hjælp ganske gratis

Hold da helt op!!? Gratis ligefrem,? Det er da sjovt hvor indlæg hurtig kan ændre sig. :)

Når nok om det. Jeg smider dig en besked med det samme, og tusind tak for din hjælpsomhed. Yes

Mvh

C S. Sørensen 

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 08:35

Brian Reinhold Jensen:

Hej C.S. Sørensen,

Velkommen på Amino

Hej Brian

Mange tak! 

Jeg vil da lige smutte derover og kigge, tak for din hjælp! 

Mvh

C S. Sørensen

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 08:37

Hej Lars

Mange tak for din opmærksomhed. 

Tak for dine gode råd. 

Mht til dette du skriver under her, hvad mener du så helt præcist? Installere de det for mig eller hvordan skal det forstået?

Lars Rasmussen:
g mht. installation af wordpress, så følger der med meebox en 1-click-installer med, hvis ikke du vil rode med selv at uploade filer. Dog er wordpress forholdsvist nemt at installere og komme igang med :-)

Mvh 

C S. Sørensen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:03

1-click-installeren kan installere wordpress for dig, ja :-)

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 09:09

Lars Rasmussen:
1-click-installeren kan installere wordpress for dig, ja :-)

hold da op, det lyder godt nok nemt.

Men hvad med alt sikkerheden?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)