Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.byggeoplevelser.dk har fået nyt design - HJÆLP OS - Kom med din mening!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Vi håber meget, at I vil hjælpe os. Vi har på www.byggeoplevelser.dk fået helt nyt design, og vi ønsker at høre din mening. Brug lidt tid på hjemmesiden, og opdag alle de forskellige muligheder.

Der er i forbindelse med det nye design blevet oprettet et debatforum, hvor man kan høre og fortælle om gode byggetips og sjove byggehistorier. 

Gå ind på www.byggeoplevelser.dk under "Ris og Ros" - Du vil være med i lodtrækningen om gavekort på 1.000 .- til Optimera :-)

Mvh

Thomas P. Sørensen

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:30

Det bliver lige til 3 hurtige:

• Skift skrifttype, please! Century gothic er forfærdelig som brødtekst.
  • Skriften i topmenuen hopper helt vildt. Jeg er lidt overrasket over, at i ikke selv har fikset det.
  • Slåfejl i ikon

Ellers synes jeg, at det ser rigtig godt ud. Jeg er dog ikke den store fan af mørke sider.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44

vælge anden farve færreste bygger hel sorte huse

kig udenfor rød , gul , hvid , grøn og meget sjældent hel sort hus

tænk i huset banner byg dig et hus i oplevelse vindue , det er ikke sort jeg tænker der , hyggelige bondehus kan dog have meget meget hvidt og og sorte streger og gult tag , de sorte tage bygges ikke i lav byggeri meget mere da folk elsker romantikken og nu heder domænet jo bygge oplevelser , så er en murer der vil bygge mig mit drømme hus brug røde sten , samme gerne med en mønster af de hvid sten  , taget ville jeg bygge en gule tegl og gerne med stokke der sider øverste eller bygge manden sider der .

dine karakter smiler ej de skal lyse og gerne sige her er et bygge oplevelse blink giv dine anmelders liv og de er bare smily uden det viser bygge manden , lidt for almindelige efter min smag

viden om bygge oplevelser ,der kunne laves en bygge ordbog der ligge svare på alt det os andre ikke kan forstå hvad er forskel mursten og tegl eller hvad holder bedste hvad er billigste og hvad siger lige hyggende over disse sten skriv en historie amino.dk udmærket eksempel med deres wiki ordbog den giver masser af iværksættere viden

hvem er i lige det kunne jeg ikke se og kontakt siden mangler info cvr nummer vis haves men mon ikke der haves en adresse til jer og desuden , hvorfor give folk anmelders når der ingen kontakt er til jer ud over kontakt formular et telefon nummer kunne også øge troværdigheden

betingelser ved anmeldelser virksomhed kunne jeg ikke lige finde det fjerner troværdigheden om jeres anmelders er troværdighed om de folk der anmelder virksomheder

i alt kunne jeg ikke tage siden ret meget seriøst , for der mangler en del info før det fungere ideelt , da info mangles der er let at finde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)