Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til ungdomsdisko i Kbh.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe, at der stadig ikke er et eneste fast sted for unge (13-17) i Kbh. for unge, der ønsker, at feste??
Jeg har selv for ca. 10 år siden haft afholdt sådanne alkoholfrie fester med kæmpe succes i medborgerhuse i Kbh.
Men hvorfor er der ingen, der videreføre dette koncept?
Hvis nogle skulle være interesseret i, at starte noget sådan op men langt mere seriøst, så er jeg frisk.
Desværre er kulturen åbenbart, at hvis man ikke kan tjene penge på salg af sprut så kan man ikke tjene penge. Dette er en kæmpe fejl!
Jeg har selv haft kontakt med bl.a. The voice, MTV, DR, TV2 som alle ville sponsorer med kyshånd hvis det blev stort nok pga. det lige netop er deres målgruppe.
Endvidere vil man kunne tage kr. 100,- i entre og være de eneste der laver disse fester. Jeg regner med, at der så kommer mindst 500 gæster. Det er af erfaring jeg siger dette.

Så altså.. skulle, der sidde en/nogle med interesse for dette så sving en mail på:
sanderpennerup@hotmail.com

Det er primært location, der er det største problem med dette projet.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:02

du har skrev det i et format som gør at man ikke kam læse hele teksten.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:04

hmm jeg kan da godt læse alt??

hvad er det du ikke kan læse?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:15

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:17

Og det er et svar på??

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:22

Det er svært at svare på dit indlæg, når kun noget af det er synligt :-). Det var det jeg prøvede at vise, som en opfølgning på Lykkebjergs indlæg.

Aminos editor bør fjerne <pre> tags...

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:25

Modtaget :-)

Jeg prøver lige, at ændre det. 

Tak for respons.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:27

Kan det virkelig passe, at der stadig ikke er et eneste fast sted for unge (13-17) i Kbh. for unge, der ønsker, at feste??
Jeg har selv for ca. 10 år siden haft afholdt sådanne alkoholfrie fester med kæmpe succes i medborgerhuse i Kbh.
Hvis nogle skulle være interesseret i, at starte noget sådan op men langt mere seriøst, så er jeg frisk.
Desværre er kulturen åbenbart, at hvis man ikke kan tjene penge på salg af sprut så kan man ikke tjene penge. Dette er en kæmpe fejl!
Jeg har selv haft kontakt med bl.a. The voice, MTV, DR, TV2 som alle ville sponsorer med kyshånd hvis det blev stort nok pga. det lige netop er deres målgruppe.
Endvidere vil man kunne tage kr. 100,- i entre og være de eneste der laver disse fester. Jeg regner med, at der så kommer mindst 500 gæster. Det er af erfaring jeg siger dette.

Så altså.. skulle, der sidde en/nogle med interesse for dette så sving en mail på:

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:27

Hvorfor f... vil den ikke vise hele teksten ude til højre??

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:29

Problemet er <pre> tag. Jeg har set det før på Amino. Heldigvis er det nemt at rette i editoren.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)