Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du fortryder dit valg med one.com kan jeg anbefale Redhost.dk og husk at man tit får hvad man betaler for og jo billigere webhotel, jo flere kunder på samme server = dårligere for dig.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:08

Hej Danni.

Ved ikke hvor meget der stå på google omkring deres firma, måske er det forbi de er blevet bedre. Kan kun sige at jeg har meget dårlige erfaringer med dem og desværre kender jeg en del stykker der står i samme situation eller har stået i samme situation som jeg selv fordi de hare valgt one.com

Jeg syntes ikke jeg vil gå i detaljer og hænge dem ud herinde på Amino, måske de behandler deres kunder bedre i dag ? Det håber jeg.

Men syntes du skal prøve at læse dine betingelser (det med småt) igennem og prøv så at se hvor dårligt/godt du er stillet

Men helt og lykke med det :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:41

Hej Dimmi.
Som andre også har skrevet tidligere i tråden, virker det lidt som om, du blander webhotel og din faktiske hjemmeside en smule sammen. Nu når du har købt et webhotel, har du måske fundet ud af at det ikke er det sammen, men jeg vil nu lige forklare det alligevel.

Dit webhotel er udelukkende dem som sørger for at hoste din hjemmeside, altså sørge for den er online sådan at alle kan se den. Ja, det er rigtigt at nogle webhoteller har "hjemmeside programmer", men husk at det er langt fra webhotellernes mål at udbyde det bedste hjemmeside program, men forhåbentlig at levere den bedste hosting :D
Husk dog altid at tage backup af dit data på dit webhotel.

Alt efter hvilken hjemmeside du leder efter, kan du jo altid kigge på nogle af de mange CMS systemer som er gratis - Wordpress, Joomla, Drupal osv. 

Fra kbh
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:43
Okay det lyder ikke godt....

Ved du eller nogen andre om hvor let det er at skifte til en anden?
Er der noget der hedder fortrydelsesret når det er webhoteller.
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:49

Dimmi:

Hmm, hvorfor vil du opsige. Du skal jo have en eller form for hosting hvis du vil have en hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11

Dimmi:

jeg kan se du skal opsige 60 dage før webhotel udløber ellers skal der betales for næste periode igen , hvad jeg kan se er der ikke en direkte fortrydelse ret , men de par stykker der har det reklamere dog også på deres forsiden, ret mig gerne vis jeg har overset noget de har skrevet meget skjult på deres hjemmeside

wordpress er dog enkel cms det kan godt installeres på one.com dette cms er det meste valgte grundet brugervenligheden og tilføjelse mulighederne og seo værdien i dette cms system

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)