Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle.

håber ikke jeg har placerede dette inlæg et forkert sted, men kunne ikke lige finde et passende sted.

nå men jeg står og skal bruge et webhotel, og jo mere jeg undersøgere det, jo mere forvirret bliver jeg :-)

så er der nogen der kan anbefale et godt sted?

jeg skal bruge en side der kan klare

-tung trafik(mange besøgende hver dag)

-let og hurtigt at opdatere (skal tilføjes nye oplysninger hver dag)

-email med firmanavn

-proff. hjemmeside som overhovedet muligt

især er det vigtigt med let opdatering, da mine it kunskaber er ikke noget særligt, så derfor let som overhovedet muligt.

på forhånd, tak for hjælpen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 20:28
Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 22:14
Du kan jo prøve vores webhoteller med fri trafik, php/asp, fri antal emailkonti, spamfilter, virusfilter. Ligger få hoteller pr server så andre ikke bliver påvirket af tung trafik på dit site - eller omvendt. 

Http://www.eWebsystems.dk/webhotel

Mvh
Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:29

Hej Dimme.

Jeg kan anbefale dig at bruge følgende, som jeg selv bruger med stor tilfredshed og der er rigtig mange erfarne folk herinde der bruger de samme udbyder.

www.unoeuro.dk

www.powerhosting.dk

De er billige og deres kundeservice, giver dig rent faktisk en personlig og god kundeservice, i modsætning til mange andre udbyder, hvis det har interesse kan jeg skaffe dig lidt rabatkoder.

Udbyder jeg på det kraftigste vil anbefale dig IKKE at bruge er

www.surftown.dk

www.one.com

Hvorfor du ikke skal bruge dem er en længere forklaring, du kan evt prøve at google dem eller søg herinde.

Held og lykke med det :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:21

Dimmi:
nå men jeg står og skal bruge et webhotel, og jo mere jeg undersøgere det, jo mere forvirret bliver jeg :-)

Hvad bliver du forvirret over?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04

webhotel meebox billige og hurtige jeg har på min  strip side den køre hurtige selv ved høj trafik jeg har pro webhotel hos ekstrem stabil meget få andre på server og den billigste pris på markedet til det man får, jeg er simpelthen super tilfreds kunde hos dem, jeg kan på bedste anbefale dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 00:24

Jeg kan også varmt anbefale meebox, deres priser er rimelige og deres support er høflige og hurtige.

Kommer snart...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:51

Dimmi,

Som jeg læser dit indlæg blander du lidt webhotel og website sammen. Men jeg tager muligvis fejl.

Hvis det kun er webhotel du spørger til, hvad forventer du så at skulle opdatere jævnligt?

Mange, især de billige, webhoteller lover fri trafik. Men jeg har før hørt om nogle der fik opsagt deres webhotel fordi de havde for stor trafik fra eks. videoer og download af store filer.

Mvh Carsten

Fra kbh
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 09:11
Jeg ville næsten ønske du havde skrevet lidt tidligere, for jeg endte med vælge one.com....

Jeg googlede dem inden jeg valgte og synes da ikke jeg fandt noget negativt om dem.
Fra kbh
Tilmeldt 30. Oct 08
Skrevet kl. 09:15
Hov det var selvfølgelig henvendt til Frank Rasmussen
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)