hus mig åbnet siden hurtigt som alle andre sider nærmeste gør , jeg sider med 3 net forbindelse 20mbit forbindelse |
Kører fint her, men skyldes måske at jeg deler 1gigabit forbindelse :)
hus mig åbnet siden hurtigt som alle andre sider nærmeste gør , jeg sider med 3 net forbindelse 20mbit forbindelse |
Kører fint her, men skyldes måske at jeg deler 1gigabit forbindelse :) |
Kører perfekt på TDC internet vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
kører fint , ingen problemer (fullrate pro) |
Tak for alle svarene og for de gode råd. Jeg vil helt sikkert forsøge at få gjort forsiden mindre tung. Det undrer mig dog meget at vi er 2 personer, på hver sin adresse, med flere forskellige computere, der oplever siden ekstrem langsom, mens stort set alle fra Amino oplever den rimelig hurtig. @Elias. Jeg vil foreslå det med photoshop for ham der har lavet billederne, det er ikke mig selv. Tak for rådet. Jeg har ikke forstand på alt det med hosting osv. så har ikke overvejet det der med jQuery ;-) |
Den kører super her! Sidder på en YouSee linje. |
Den kører også fint her med en hurtig TDC-forbindelse Men jeg faldt lige over et link der går forkert i byen: http://www.kalendergaver.dk/tandboerstning-tidtager.html... den viser ikke tandbørste-tidtager men forsiden ! Det er muligt der er flere smuttere, jeg har ikke tjekket det hele - som sagt faldt jeg bare over den her
|
Det kunne også være et browser issue. |
Hej jeg har mobil bredbånd. CBB og hos mig køre den hurtig. Telenor ejer jo CBB God dag |
undskyld - men læste forkert på overskriften her til morgen Hjælp. Lyntest min shop. Er den langsom? Hjælp. Lyntest min krop. Er den langsom?
go morgen og Weekend til jer
mvh. Michael |