Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ipod Touch eller ? Gode råd søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Børnene er jo begyndt at krydse af i diverse kataloger - og der er forbavsende mange krydser ved Ipod Touch 8 gb til ca. 1500 kr.

Men da jeg intet kender til denne "spille-verden" og alt hvad der findes af nymodens isenkram, håber jeg at der her sidder et par velerfarne bruger, som kan give deres besyv med.

Jeg er nogenlunde klar over, hvilke funktioner der findes i en Ipod touch. Men jeg tænker - ville børnene være bedre stillet med f.eks. en touch mobil fra f.eks. Samsung eller sony. Her er det jo muligt at udvide gb pladsen, hvor det mig bekendt ikke er muligt på Ipod.

Er det muligt at få de samme - mange tusinde spil - på en "almindelig" touch telefon som på Ipod? Og hvad er det egetnlig grundlæggende der adskiller en Ipod touch fra en af de bedre touch telefoner (Udover at Ipod´en jo ikke kan ringe). - Betaler man langt hen af vejen for mærket og den smarte brugerflade? Og findes der faktisk langt bedre alternativer?

Er de 1500 givet bedst ud på en Ipod eller på en samsung / htc / sony touch telefon?

Hvad er din mening / erfaring / råd.

På forhånd tak

Rie

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 09:21

Nu er jeg måske den forkerte person, til at give en upartisk vurdering, men jeg vil da stadig lige dele hvad jeg mener.

Kvalitetsvarer til videresalg:
Jeg er nogenlunde klar over, hvilke funktioner der findes i en Ipod touch. Men jeg tænker - ville børnene være bedre stillet med f.eks. en touch mobil fra f.eks. Samsung eller sony. Her er det jo muligt at udvide gb pladsen, hvor det mig bekendt ikke er muligt på Ipod.

Det ville jeg ikke mene. Musik og de fleste spil, fylder nærmest intet, og hvis de på et tidspunkt skulle få den fyldt op med film og større spil, så er det nemt at udskifte i dem ved hjælp af iTunes. Hvis det er en en stor bekymring, så køb 32gb modellen for et par hundrede ekstra.

Er det muligt at få de samme - mange tusinde spil - på en "almindelig" touch telefon som på Ipod? Og hvad er det egetnlig grundlæggende der adskiller en Ipod touch fra en af de bedre touch telefoner (Udover at Ipod´en jo ikke kan ringe). - Betaler man langt hen af vejen for mærket og den smarte brugerflade? Og findes der faktisk langt bedre alternativer?

Hvis vi holder de håndholdte spillekonsoller udenfor regnestykket, og kun kigger på ipod touch, og diverse håndholdte touch-telefoner, så er iPod touch mange klasser foran, især prisen taget i betragtning. Udvalget af spil til iOS (det styresystem som driver iPod touch, iPhone, og iPad) er enormt, og det er vel i høj grad det børnene går op i.

EDIT: Linket nedenunder er ikke en del af mit indlæg, men en del af mit signatur. Hvis du køber derigennem, for jeg provision af salget - hvilket var grunden til at jeg skriver at du ikke kan betragte min mening som fuldstændig upartisk. Jeg kan godt se at det virker lidt reklame-agtigt, men mit indlæg er dog skrevet i god mening :-)

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:37

Hej Theis

Uanset dine bagtanker :-) - så tak for dine synspunkter og erfaringer.

Er det virkelig "kun et par hundrede" der skiller 8 og 32 gb? Jeg syntes jeg har set 32 gb til omkring 3.000 kr. ??

Mvh

Rie

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 09:48

Hej Theis

Uanset dine bagtanker :-) - så tak for dine synspunkter og erfaringer.

Er det virkelig "kun et par hundrede" der skiller 8 og 32 gb? Jeg syntes jeg har set 32 gb til omkring 3.000 kr. ??

Mvh

Rie

Såvidt som jeg kan se, så koster en 32gb-model, lige i omegnen af 2000 :-)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville høre mig omkring ved deres venners forældre således du køber det samme som de andre har. På den måde kan d spille de samme spild sammen, bruge de samme programmet osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)