Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 20:04

Synes opstillingen af selve indholdet ikke er optimalt, det ligner lidt, at det er copy pasted fra et word dokument. Der er ingen underoverskrifter eller luft i teksterne, så teksterne virker utrolig kedelige. 

Selve banneret gør det meget godt, fortæller enkelt og tydeligt hvad hjemmesiden drejer sig om.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 09:47

Umiddelbart synes jeg at sidens layout og opbygning er meget overskuelig og nem at navigere rundt i.

Som besøgende kunne jeg dog godt tænke mig at læse lidt om, hvem der står bag firmaet eller lidt om firmaets historie så jeg ved, hvem jeg arbejder sammen med.

En anden vigtig detalje er nok at nævne de sprogkombinationer, I arbejder med.

Held og lykke med siden!

Kerstin

kk-text

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13

Tak for tilbagemeldingen. Kunne du evt. tænke dig at blive registreret i vores freelancedatabase? Som du måske har opdaget, er den tyske ordlyd ikke blevet oversat endnu. Vi laver i øjeblikket lidt ændringer i teksten, hvorefter den også skal oversættes til tysk. Det kunne være, det var et job for dig, da jeg kan se, at tysk er dit modersmål.

Mvh

Niels Fredberg       

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 19:30

Hej Niels

Jeg har sendt dig en PB.

Mvh

Kerstin

kk-text

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:00

Jeg savner lidt at teksten på topbanneret på alle sider varierer. Jeg synes nærmest ikke man opdager at man skifter mellem siderne.

Arbejd evt. lidt med troværdigheden. Det er godt at kunderne kan se hvem der står bag websiden og deres kompetencer. 

Men ellers et overskueligt design!

www.haandvaerkerfradrag.dk - Alt om fradrag for håndværkerudgifter

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:28

En nem og rimelig overskuelig side, som jeg har nogle småting som jeg ville lave om på:

Kan godt lide topbanneret på forsiden, den fortæller mig hurtigt hvad det er i laver. Det meste af teksten på forsiden, ligner noget som måske skulle være på en om os side.

Når jeg klikker ind på en side med priser, ville jeg forvente at kunne finde, som minimum nogle priser på den, og ikke kun en tekst om at i ikke køre med faste prise. Det første afsnit fra priser, syndes jeg ville passe fint på forsiden, mens resten kunne stå under de enkelte produkter.

På undersiden vile jeg nok vælge at enten gøre banneret mindre, eller også helt fjerne det og så kun køre med den blå linje.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:34

Gode ting: 

- Siden er overskuelig

- De centrale informationer -og ikke alle mulige ligegyldigheder står på forsiden. 

- Logisk opbygning, så man nemt kan få de informationer, man vil have. 

- Klart, tydeligt og korrekt (burde give sig selv, men det gør det desværre ikke) sprog. 

Dårlige ting: 

- Designet, især farverne, er lidt kedeligt. 

- Teksten er kedeligt og ensformigt sat op. Brug underoverskrifter og mere typografi. 

- Det er irriterende at skulle scrolle ned for at læse hele teksten på forsiden, når pladsen bare går til et ekstremt luftigt sidehoved. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:51

banner

små computer er siden meget dårlige til man kan kun se banner på siden og kan ikke se man kommer til en nye side, kunne være en god ide med et mindre banner på siden

kontakt siden

kontakt siden frem med cvr nummer , adresse og en kontaktformular ville også være en fordel det er lettere at kontakte jer.

overskrifter

hele siden igennem meget tætskrevet tekst husk overskrifter og underoverskrifter

social

google plus på siden facebook og måske twitter

ordbog

bruger lidt rundt omkring ord de flste ikke kender = terminologien  og andre ord hver gang et ord nævnes eller et kerne ord i satser på i søgeord optimering linker i til denne ordbog eller wiki siden som her på amino.dk det giver viden på siden og man forstår jer bedre hurtigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:15

En god hjemmeside, er en hjemmeside, hvor man inden for sekunder opfatter hvad firmaet tilbyder samt koncept 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)