Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% rabat på malerier til alle Aminoer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

For at få gang i salget på min side, der sælger malerier giver jeg nu 20% rabat på ALLE malerier på www.art-a-holic.dk

Det eneste du skal gøre, er at skrive dit Amino-brugernavn, når du bestiller et maleri - så trækker jeg 20% af maleriets pris, når jeg sender en faktura.

Med venlig hilsen,

Kristoffer

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 14:36

Hvis du vil have nogle reelle salg i din webshop andre end til aminos og dine venner, så burde du nok få sat et betalingssystem på. Ud fra prisen på dine malerier, så burde 2-3 salg tjene sådan en løsning hjem...

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:49

Joachim @ ePay, dankort og internationale kort kan hurtigt komme til at koste 10000. Det er en relativ stor udgift. Og når det er (relativt) dyre produkter, så tror jeg at det er en fin løsning han har valgt indtil videre.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:01
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:29

Joachim Løvgaard:

Hvis du vil have nogle reelle salg i din webshop andre end til aminos og dine venner, så burde du nok få sat et betalingssystem på. Ud fra prisen på dine malerier, så burde 2-3 salg tjene sådan en løsning hjem...

Der har faktisk været et par reelle salg til 'ukendte'. 

Ellers er jeg naturligvis enig - det nuværende design og måden betaling foregår på, skræmmer helt sikkert rigtig mange potentielle kunder væk, desværre.

Som Andreas også er inde på, kan det sgu bare godt gå hen og blive dyrt. Håber på, at jeg en gang i fremtiden kan få et 'ordentligt' betalingssystem på siden.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:30

Steff:

Kan du forklare hvordan et unik maleri af en britisk kunstner koster 900kr for en 60x60cm? 

http://art-a-holic.dk/rachel-cole-maleri-billigt-pop-art-maleri

Tja, det har vel noget at gøre med, at maleriet koster et vist beløb og at jeg gerne vil tjene penge på at sælge det videre. Det er vel det en webshop går ud på, ikke? Wink

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:29

Andreas Linde:

Joachim @ ePay, dankort og internationale kort kan hurtigt komme til at koste 10000. Det er en relativ stor udgift. Og når det er (relativt) dyre produkter, så tror jeg at det er en fin løsning han har valgt indtil videre.

Det kan altså godt klares billigere, hvis du kan undvære dankort. Langt de fleste dankort i DK er et Visa/Dankort og kan derfor godt bruges hos f.eks. det svenske Euroline.se, hvor du kan tage internationale kort. Jeg fik en aftale hvor jeg ikke skal betale et månedligt gebyr men et par procenter af ordren. Hvis man så tager epays light løsning til 399 i oprettelse og 99 om måneden, så ligger vi ret langt under 10.000 

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:15

Godt tilbud! Yes

Umut - Er du helt sikker på at Visa/Dankort delen er kommet på plads? Vi har nemlig ikke modtaget nogen melding endnu om at det skulle fungerer

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:26

Hej Kristoffer

Flot website.
Eneste kommentar jeg har til det er at jeg tror du får flere til at handle / købe et maleri hvis det er nemt og ligetil med dankortbetalijng. Ved godt det giver dig lidt ekstra omkostninger men tror også det sammen med noget målrettet markedsføring kan sætte gang i salget.

Forresten. Hvis du ikke har tilmeldt dig iværksættermagasinet så få tilmeldt dig nu.
Det er gratis ,-)

Hilsen
Ronni

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 19:52

M.P:

Godt tilbud! Yes

Umut - Er du helt sikker på at Visa/Dankort delen er kommet på plads? Vi har nemlig ikke modtaget nogen melding endnu om at det skulle fungerer

Ved ikke helt hvad det er du mener, men hvis du tænker på om euroline kan klare et visa/dankort så er svaret ja. 

Citat fra http://www.visa.dk/visadankort.htm

"Visa/Dankort i Danmark og resten af verden
Når du bruger et Visa/Dankort i Danmark, er det Dankort-delen af kortet du bruger. Så snart du rejser over Danmarks grænser eller handler i udenlandske internetforretninger, er det Visa-delen du bruger. Kortet finder selv ud af, hvilken del af kortet, der skal bruges, så du skal altid benytte kortet på samme måde. Lige meget om du befinder dig i Danmark eller udlandet."

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)