Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krydsord.dk - en ny baby er født ... hvad synes du?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der gået noget tid, og vi har arbejdet en del med Krydsord.dk siden sidst. Grunden til at jeg bringer denne tråd op til overfladen igen er, at det ville være virkelig dejligt at få noget feedback på et mere "færdigt" (en hjemmeside bliver som bekendt aldrig helt færdig, og vores er det langt fra) look.

Deraf tager jeg imod folks mening med kyshånd - også negativ kritik; jeg er såmænd mest af alt ude efter at finde frem til hvordan vi kan gøre siden endnu bedre. Vi har endnu ikke firmaoplysninger på siden, men det er lige på trapperne.

På forhånd tak - OG GOD WEEKEND, I brave mennesker!

Krydsomanen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:20

Hej Hanne?

fint koncept og syntes det virker gennemtænkt.

dog efter man er oprettet som bruger får man velkomstmail med html synlig!

vh T

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 23. Nov 11
Skrevet kl. 21:44

Hej Thomas,

Tak for din kommentar - vi troede, vi havde fået styr på velkomstmailen, men der kan man bare se. Det er sendt videre til webmaster.

Nej, navnet bag Krydsomanen er Nicolai (jeg tager mig af synligheden i søgemaskinerne), men det lyder til, at jeg godt kan sende en hilsen til Hanne fra Thomas Clausen :-)

Tusind tak for påpegelsen af fejlen .... andre der har kommentarer, ris som ros, så hold jer endelig ikke tilbage :-)

Eller måske der blot er nogen der kunne tænke sig at læse en gratis kryds og tværs Geeked 

God aften ...

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:25

Hej

Jeg synes, der er sket nogle tydelige forbedringer siden sidst - så tillykke med det Smile

Jeg er dog stadig ikke fan af teksten "Få den her", som står og blinker. Sådan noget skriger discount og "hvis du klikker her, får du virus på computeren" i mine øjne. Det er dog fedt, at der er billede af Hanne på forsiden. Det gør websitet mere troværdigt og personligt.

Jeg synes også boksene på forsiden fungerer meget bedre end sidst, der er kommet lidt mere overskuelighed og et ensartet udtryk. Boksen med sprogtip synes jeg er en rigtig god ide! Jeg forstår godt nok ikke lige, hvad boksen med statusopdateringer har med resten af sitet at gøre.

Bloggen har jeg også svært ved at se meningen med, men hvis I vil fortsætte med den, vil det være en ide at gøre den mere overskuelig. Lige nu ligger der vist kun ét indlæg, men når der kommer flere, vil det fungere godt med en oversigt f.eks over de forskellige bloggere. På den måde kan I også få tilføjet en grøn undermenu under hovedmenuen, ligesom der er på de fleste undersider. Og så synes jeg også I skal se, om det er muligt at lave undermenuer til "Prøv noget nyt" og "Gratisspil", da det ser underligt ud, at de undersider ikke har undermenuer.

Det er blevet tydeligere, hvordan man kommer i gang med boksen "Ny på Krydsord.dk?" - det er rigtig godt! Men det kan sagtens gøres mere tydeligt, enten ved et menupunkt øverst eller et punkt i footeren forneden. Jeg synes også det er godt med de 3 punkter, som hjælper en i gang, når man klikker sig ind på de forskellige krydsord. Men er det kun for at deltage i konkurrencer, at man skal logge ind? Eller kan man lade være med at logge ind og så bare gå glip af konkurrencer?

Et par sprog-nørde ting:

1) Jeg synes det er en god ide med en FAQ, og jeg kan sådan set også godt lide, at det bliver forklaret for målgruppen, som måske ikke ved hvad FAQ er. Men måske I skulle kalde det noget andet? For det er jo først når man har klikket sig ind på FAQ-siden, at man kan læse forklaringen af hvad det er. Hvis man nu kalder den "Værd at vide", vil folk, som ikke ved hvad FAQ er, nok hellere klikke sig ind på undersiden.

2) De to første linjer på "Gratisspil" skærer i mine øjne. "Vi elsker alle sammen gratisspil." Der tænker jeg: "nej, det tror jeg faktisk ikke vi alle sammen gør". "Der er ikke noget bedre end at opdage at en halv aften er forsvundet mens man har jagtet kyllinger, skudt pingviner eller parret ædelstene til den helt store guldmedalje." Der tænker jeg: "Jo, jeg kan faktisk nævne flere ting, jeg synes er bedre". 

Det er nok ikke noget, man tænker over, men disse vendinger er efterhånden blevet så kliché-agtige, at de mister deres betydning. Selvfølgelig vil man gerne skrive noget levende og fængende, som læseren kan forholde sig til, men at generalisere med "Vi elsker alle..." og "Der er ikke noget bedre end...", det synes jeg virker på den helt modsatte måde.

3) Noget korrekturlæsning vil ikke skade, der er nogle tastefejl hist og her.

Held og lykke med websitet fremover Smile

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 23. Nov 11
Skrevet kl. 10:36

Hej Sisse, 

Først og fremmest mange tak for endnu en grundig feed back. Det er virkelig dejligt at du tager dig tiden til at hjælpe andre - og det endda i den udstrækning du gør det. Tak. 

Jeg er glad for at du synes at det går i den rigtige retning. Det synes vi (selvfølgelig) også selv. 

- Gratispakken: Du har måske en pointe i at det blinkene skaber for meget negativ fokus. Det er jo en balancegang mellem at ville gøre opmærksom på tilbuddet - uden at få det til at ligne spam. At se på andre muligheder er derfor sat på to-do'en. 

- Blog var givetvis lidt tynd i det - og vi har valgt at tage den af indtil der er mere efterspørgsel på det. 

- Ny på Krydsord.dk har fået sit eget menupunkt - god ide. 

- 3 punkter over opgaverne. Til din info: Hvis du ikke logger ind kan du stadig løse krydsord - men du kan ikke være med i konkurrencer, og du kan ikke holde styr på hvilke opgaver du har og ikke har løst. Du kan heller ikke på mails hver gang der kommer en ny opgave af din yndlingstype osv. 

Vi har ikke ønsket at putte alt for meget ind i dén kasse - men din kommentar har dog givet mig tanken om at lave en "se flere fordele ved medlemsskabet"-agtig side, som vi kan henvise til i de tilfælde, hvor det ikke er fordelagtigt at skrive alle fordelene. (Det vil også gøre det nemmere at opdatere fordelene fremadrettet). 

- FAQ - rigtigt og rettet. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at FAQ har eksisteret i det danske sprog og på nettet, så længe nu, så den gruppe der ikke ved hvad det er må være forsvindende lille... men det er nok mere håb end realisme der præger dén tanke. :)

- Gratisspil: Jeg kom godt nok til at grine ved din kommentar til den tekst - for du har jo evigt ret - det er vel (ganske) tænkeligt at en hel del ville kunne finde på noget der var en hel del bedre end at have smasket pingviner en halv aften... :) Den tekst blev nok skrevet lige lovligt hurtigt, og blev derfor lige lovligt kliché agtigt. Efterfølgende har vores fokus været langt mere på krydsord end på gratisspil, og så er teksten ærligt talt gået lidt i glemmebogen. Du fik den tilbage på dagsordenen - og den er nu rettet. 

Korrektur-læsning: Noteret og på to-do. 

Endnu engang tak for feedback!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Skrevet kl. 17:00

Selv tak! Det er dejligt, at I kan bruge min feedback. Og fedt at se, at der rent faktisk bliver fulgt op på forslagene - og så hurtigt Smile

Krydsomanen:
Gratispakken: Du har måske en pointe i at det blinkene skaber for meget negativ fokus. Det er jo en balancegang mellem at ville gøre opmærksom på tilbuddet - uden at få det til at ligne spam. At se på andre muligheder er derfor sat på to-do'en. 

Jeg kan sagtens se, at I gerne vil gøre opmærksom på Gratispakken, det er sikkert noget mange brugere vil få glæde af. Jeg synes nu egentlig, at det er tydeligt nok sådan her uden den blinkende tekst:

Krydsomanen:
Ny på Krydsord.dk har fået sit eget menupunkt - god ide.

Fedt - det ser godt ud Smile

Krydsomanen:
3 punkter over opgaverne.
Krydsomanen:
Vi har ikke ønsket at putte alt for meget ind i dén kasse

Det kan jeg sagtens forstå, jeg undrede mig også mest. Men måske I bare kunne tilføje i parantes noget a la: "Du kan stadig løse krydsord uden at logge ind, men du får flere fordele ved af at logge ind."

Krydsomanen:
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at FAQ har eksisteret i det danske sprog og på nettet, så længe nu, så den gruppe der ikke ved hvad det er må være forsvindende lille...

Enig - jeg synes det fungerer rigtig at med "ofte stillede spørgsmål" og så en forklaring af FAQ, som det er nu.

Krydsomanen:
Gratisspil: Jeg kom godt nok til at grine ved din kommentar til den tekst

Godt du grinte af det - jeg blev pludselig i tvivl om jeg lød som den sure lærerinde Big Smile Men når man selv sidder som tekstforfatter og ivrig læser af blogs og websites generelt, så begynder sådan nogle ting at springe i øjnene.

Igen, det er virkelig fedt at se ens forslag slå igennem. Fortsat god arbejdslyst.

Sisse Hansen

Tilmeldt 23. Nov 11
Skrevet kl. 09:01

Hej igen Sisse

Sisse Hansen:
Selv tak! Det er dejligt, at I kan bruge min feedback. Og fedt at se, at der rent faktisk bliver fulgt op på forslagene - og så hurtigt

Det er supernemt at følge op på forslagene, når de er så gode som de er :)

Sisse Hansen:
Jeg kan sagtens se, at I gerne vil gøre opmærksom på Gratispakken, det er sikkert noget mange brugere vil få glæde af. Jeg synes nu egentlig, at det er tydeligt nok sådan her uden den blinkende tekst:

Jeg ved ikke om jeg fik sagt det tydeligt nok sidst: Jeg er faktisk enig med dig. Vi VIL gøre noget ved det banner - det er blot sat på to-do'en fordi PhotoShop og jeg ikke er super gode venner, og derfor skal jeg have vores webmaster til at gøre det. Din kommentar åbnede mine øjne lidt for at blikne-effekten i hvert skal væk... men i virkeligheden begyndte jeg også at overveje nogle andre muligheder, som jeg gerne ville teste... og så tog opgaven om sig ... men sådan er det jo :)

Sisse Hansen:
jeg blev pludselig i tvivl om jeg lød som den sure lærerinde Big Smile

Slet ikke - Man må tage det med oprejst pande, når man bliver fanget i at skrive sådan noget. Det blev blot ekstra sjovt af, at jeg havde glemt at jeg havde skrevet det. Da jeg så læste dit indlæg, tænkte jeg "Arrrrgh - så galt er det da heller ikke" efterfulgt af "Eeeeehmmn, der er alligevel noget ved den formulering der virker bekendt" og afsluttet med "Hahahahahhaha - tænk at jeg har skrevet det der".

Sisse Hansen:
Igen, det er virkelig fedt at se ens forslag slå igennem. Fortsat god arbejdslyst.

Det var så lidt. Mange tak. I lige måde og endnu engang tak for din indsats. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Skrevet kl. 15:29

Hej igen igen Smile

Krydsomanen:
Jeg ved ikke om jeg fik sagt det tydeligt nok sidst: Jeg er faktisk enig med dig. Vi VIL gøre noget ved det banner

Jo, det var skam helt tydeligt - jeg ville bare illustrere, hvad der kunne gøres, evt. ind til du finder på en anden løsning.

Og jeg kender godt til, at man skriver noget, lægger det til side og vender tilbage til det senere - og tænker "HVAD havde jeg gang i" Big Smile

Krydsomanen:
I lige måde og endnu engang tak for din indsats.

Tak, og selv tak Smile

Sisse Hansen

Tilmeldt 23. Nov 11
Skrevet kl. 12:51

Nå, så er det vist på tide med en lille "opdatering." Siden sidst har vi fået registreret vores firma, Dansk krydsord Aps (ja, det lyder sådan ret "stort", og det har såmænd også været vores hensigt), og rettet en stor del af de ting til, som Aminoer i denne tråd er kommet med. Tusind tak for hjælpen, vi mener I har været med til at gøre Krydsord.dk mere brugervenlig og "rolig."

Dog er der som bekendt altid plads til forbedringer, så derfor kaster vi lige bolden op igen - hvad mener du, der kunne overvejes at blive gjort anderledes på Danmarks (tror vi nok, Aller er dog også flittigt i gang) største hjemmeside for kryds og tværs på nettet?

På forhånd tak - og god dag :-)

Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:59

den side skal nok blive en succes

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)