Hej
Jeg synes, der er sket nogle tydelige forbedringer siden sidst - så tillykke med det 
Jeg er dog stadig ikke fan af teksten "Få den her", som står og blinker. Sådan noget skriger discount og "hvis du klikker her, får du virus på computeren" i mine øjne. Det er dog fedt, at der er billede af Hanne på forsiden. Det gør websitet mere troværdigt og personligt.
Jeg synes også boksene på forsiden fungerer meget bedre end sidst, der er kommet lidt mere overskuelighed og et ensartet udtryk. Boksen med sprogtip synes jeg er en rigtig god ide! Jeg forstår godt nok ikke lige, hvad boksen med statusopdateringer har med resten af sitet at gøre.
Bloggen har jeg også svært ved at se meningen med, men hvis I vil fortsætte med den, vil det være en ide at gøre den mere overskuelig. Lige nu ligger der vist kun ét indlæg, men når der kommer flere, vil det fungere godt med en oversigt f.eks over de forskellige bloggere. På den måde kan I også få tilføjet en grøn undermenu under hovedmenuen, ligesom der er på de fleste undersider. Og så synes jeg også I skal se, om det er muligt at lave undermenuer til "Prøv noget nyt" og "Gratisspil", da det ser underligt ud, at de undersider ikke har undermenuer.
Det er blevet tydeligere, hvordan man kommer i gang med boksen "Ny på Krydsord.dk?" - det er rigtig godt! Men det kan sagtens gøres mere tydeligt, enten ved et menupunkt øverst eller et punkt i footeren forneden. Jeg synes også det er godt med de 3 punkter, som hjælper en i gang, når man klikker sig ind på de forskellige krydsord. Men er det kun for at deltage i konkurrencer, at man skal logge ind? Eller kan man lade være med at logge ind og så bare gå glip af konkurrencer?
Et par sprog-nørde ting:
1) Jeg synes det er en god ide med en FAQ, og jeg kan sådan set også godt lide, at det bliver forklaret for målgruppen, som måske ikke ved hvad FAQ er. Men måske I skulle kalde det noget andet? For det er jo først når man har klikket sig ind på FAQ-siden, at man kan læse forklaringen af hvad det er. Hvis man nu kalder den "Værd at vide", vil folk, som ikke ved hvad FAQ er, nok hellere klikke sig ind på undersiden.
2) De to første linjer på "Gratisspil" skærer i mine øjne. "Vi elsker alle sammen gratisspil." Der tænker jeg: "nej, det tror jeg faktisk ikke vi alle sammen gør". "Der er ikke noget bedre end at opdage at en halv aften er forsvundet mens man har jagtet kyllinger, skudt pingviner eller parret ædelstene til den helt store guldmedalje." Der tænker jeg: "Jo, jeg kan faktisk nævne flere ting, jeg synes er bedre".
Det er nok ikke noget, man tænker over, men disse vendinger er efterhånden blevet så kliché-agtige, at de mister deres betydning. Selvfølgelig vil man gerne skrive noget levende og fængende, som læseren kan forholde sig til, men at generalisere med "Vi elsker alle..." og "Der er ikke noget bedre end...", det synes jeg virker på den helt modsatte måde.
3) Noget korrekturlæsning vil ikke skade, der er nogle tastefejl hist og her.
Held og lykke med websitet fremover 
Mange hilsener