Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidens webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det ser flot ud, men jeg kunne ikke drømme om at bruge det. Det er jo lige så irriterende, som når man går ind i en butik, og ekspedienten hele tiden ånder en i nakken og spørger: "Er der noget, jeg kan hjælpe med?".

/Kjeld

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
firma-dyr:

Det ser flot ud, men jeg kunne ikke drømme om at bruge det. Det er jo lige så irriterende, som når man går ind i en butik, og ekspedienten hele tiden ånder en i nakken og spørger: "Er der noget, jeg kan hjælpe med?".

/Kjeld

Sådan har jeg det også, går aldrig ind i tøjbutikker, føler mig totalt angrebet med deres spørgsmål, og deres konstante stirren.

Jeg kunne heller ikke finde på at bruge det, måske hvis det var en robot med kunstig intelligents.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Enig med Kjeld.

Jeg ville ikke bruge det egen webshop eller hos andre når jeg kommer som kunde. 

Men det er jo forskelligt hvad man syntes :)

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

cool idé, tak for linket. 

De bruger Flash... og efter den melding fra Adobe om at de ikke har planer om at udvikle videre på versionen til browseren, så er det mystisk at store selskaber bliver ved at satse på den teknologi.. men de havde nok bestilt det inden Adobe kom ud med beskeden :) 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 21:27

firma-dyr:

/Kjeld

Ja, flot ser det ud - ingen tvivl om det. Men det er jo heldigvis en valgfri feature, så man kan jo sagtens købe ved 3 uden at benytte denne funktion. Men jeg tror nu stadig, at vi vil se flere og flere af den slags funktioner i fremtidens webshops. 

Personligt synes jeg godt om funktionen, da min forventning ville være at kunne få besvaret alle eventuelle spørgsmål vedr. deres produkter og abonnementer. Føler man sig utilpas og oversolgt, er det jo hurtigt at klikke "luk". Men kan være det blot er mig.

PS er ikke 3 kunde:)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:32

Johannes Helleland:

firma-dyr:

/Kjeld

Ja, flot ser det ud - ingen tvivl om det. Men det er jo heldigvis en valgfri feature, så man kan jo sagtens købe ved 3 uden at benytte denne funktion. Men jeg tror nu stadig, at vi vil se flere og flere af den slags funktioner i fremtidens webshops. 

Personligt synes jeg godt om funktionen, da min forventning ville være at kunne få besvaret alle eventuelle spørgsmål vedr. deres produkter og abonnementer. Føler man sig utilpas og oversolgt, er det jo hurtigt at klikke "luk". Men kan være det blot er mig.

Jeg syn's det er coolest - men hvis jeg skulle bruge det som kunde, vil jeg forvente at sælgeren kan svare på de tekniske ting, som gør telefonerne forskellige, - altså at de kan menneskeliggøre alle de tekniske features man kan læse om samme sted.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44

live webshop har lukket det kunne ellers være super med kontakt , men jeg kan ikke se helt fordel når holder lukket ½ af døgnet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:44

J. Deleuran:

Johannes Helleland:

firma-dyr:

/Kjeld

Jeg syn's det er coolest - men hvis jeg skulle bruge det som kunde, vil jeg forvente at sælgeren kan svare på de tekniske ting, som gør telefonerne forskellige, - altså at de kan menneskeliggøre alle de tekniske features man kan læse om samme sted.

Præcis

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:12

cujino:
De bruger Flash... og efter den melding fra Adobe om at de ikke har planer om at udvikle videre på versionen til browseren

Det var ikke helt det Adobe meldte ud, de sagde at de ikke ville videre udvikle på Flash til mobile browsere.
Næsten lige bagefter opdaterede de iøvrigt playeren.

Flash er i mine øjne pt. det bedste valg til sådan en opgave, den byder på understøttelse af webcam og peer-to-peer networking. Hvilket dratisk reducerer udviklingstiden, faktisk ville jeg tro at shoppen har været relativ hurtigt at bygge.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)