Jeg overvejer at få hjælp til at udvikle et webshop system fra bunden lavet efter specifikke krav. Jeg er selv udvikler men er løbet ind i kapacitets problemer. For at spare penge på udvikler timer ønsker jeg at outsource det til f.eks. Asien men er åben for andre steder.
Det er et site for udbydere hvor man kan evaluere transaktionen bagefter, på samme måde som ebay. Jeg har selv brugt/bruger det til udvikling med fin respons. Det vigtige ( synes jeg ) er at finde nogen på sitet som andre har anbefalet. De har også et fint system til sikring af betaling så din leverandør først får penge når du har godkendt målet/delmålet
Dernæst skal du lave en meget klar kravspecifikation - for de kan ikke se hvad du tænker.
Jeg synes du skal prøve indosoft.dk. Jeg har store erfaringer med dette firma, og de har hjulpet mig til MEGET programmering samt arbejde jeg ikke selv kunne udfører. IndoSoft arbejder lige pt. med at redesigne min hjemmeside HELT!. På deres hjemmeside står der hvad der lidt om hvad de kan, men jeg kan garantere dig, de kan meget MERE, end der står på deres side.
Det gode ved indosoft er at det er billigt. Hvorfor er det billigt? Fordi indosoft ligger i bali (med en dansk chef), og i bali er momsen og alle andre udgifter billigere.
Du kan altid få fat i dem:
Ja, du kan altid få fat i chefen på skype eller på mail. Han er meget online, og besvare hurtigt dine beskeder og mails.
Jeg synes derfor du helt klart skal vælge IndoSoft som sikkert kan løse dine problemer!
Jeg vil foreslå dig ikke at udvikle fra bunden med mindre det du skal have er helt unikt. Det bliver sikkert for dyrt, du kan ikke købe billige moduler og hvis du mister din udvikler(e) så kan du komme i meget store problemer. Istedet bør du overveje at købe et færdig system.
Der kan være unikke årsager til at du vil udvikle fra bunden, den er jeg med på, men det er risikofyldt.