Hej derude :) Jeg er fjernestuderende på AVU matematik. Og jeg står med et modul, der skal være færdigt på fredag. Det drejer sig om ca 150 opgaver på 10 klasses niveau - (Procent, ligning, brøker, gerometri o.lign) Forholdsvis simple opgaver - Men jeg kan IKKE nå at sætte mig ind i, og lære dem. Lige nu sidder jeg bare og glor på papirer, og min hjerne er gået i sort. Hvis ikke jeg laver dem, får jeg ingen penge... Og så er mine børn og jeg på skideren. JA, jeg VED godt at det er snyd og bedrag - Men sagen er den, at jeg har en far der ligger på intensiv afd. på Bispebjerg. Han har haft et læk efter en operation, hvor han fik fjernet en kræftsvulst i tarmen - og har nu fået septisk shock. (Svær blodforgiftning) - Alt tyder på, at han ikke har længe tilbage, da alle hans vitale funktioner langsomt siger fra, dag for dag. Derfor har jeg mit hoved og mine tanker et helt andet sted. Men det er VUC fløjtende ligeglad med... De opgaver skal bare afleveres. Så hvis der sidder en meget venlig matematiknørdet sjæl derude, som vil hjælpe mig med mine opgaver - så ville i hjælpe mere, end i overhoved forstår. Jeg har ikke mange penge (er på SU) Men hvis du ønsker en beskeden skilling for dit arbejde, kan vi finde ud af det! Please hjælp mig!!! Modulerne kan sendes over mail, og burde være lige til at gå til.... Glæder mig til at høre fra jer! Mvh Rikke |
Fantastisk, hvad et iværksætter-forum kan bruges til (=udsættes for!)