Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Matematikgeni til at lave mine lektier for mig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej derude :)

Jeg er fjernestuderende på AVU matematik. Og jeg står med et modul, der skal være færdigt på fredag. 

Det drejer sig om ca 150 opgaver på 10 klasses niveau - (Procent, ligning, brøker, gerometri o.lign)

Forholdsvis simple opgaver - Men jeg kan IKKE nå at sætte mig ind i, og lære dem. Lige nu sidder jeg bare og glor på papirer, og min hjerne er gået i sort. Hvis ikke jeg laver dem, får jeg ingen penge... Og så er mine børn og jeg på skideren.

JA, jeg VED godt at det er snyd og bedrag - Men sagen er den, at jeg har en far der ligger på intensiv afd. på Bispebjerg. Han har haft et læk efter en operation, hvor han fik fjernet en kræftsvulst i tarmen - og har nu fået septisk shock. (Svær blodforgiftning) - Alt tyder på, at han ikke har længe tilbage, da alle hans vitale funktioner langsomt siger fra, dag for dag. Derfor har jeg mit hoved og mine tanker et helt andet sted. Men det er VUC fløjtende ligeglad med... De opgaver skal bare afleveres.

Så hvis der sidder en meget venlig matematiknørdet sjæl derude, som vil hjælpe mig med mine opgaver - så ville i hjælpe mere, end i overhoved forstår. Jeg har ikke mange penge (er på SU) Men hvis du ønsker en beskeden skilling for dit arbejde, kan vi finde ud af det!

Please hjælp mig!!!

Modulerne kan sendes over mail, og burde være lige til at gå til....

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh Rikke 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Fantastisk, hvad et iværksætter-forum kan bruges til (=udsættes for!)Confused

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:29

Det er det sted jeg kender, hvor der sidder flest kloge mennesker. Og det haster. Iværksætning handler jo også om at skabe gode netværk :) Men er ked af det, hvis mit indlæg generer dig - Det er ikke min mening at genere nogen :( Er bare ret desperat....

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:31

Jeg ønsker dig og din mand samt dine børn det bedste..

OG selv om dette forum ikke rigtig er beregnet til at løse matematiske problemer, så ville det havde være smart hvis du havde lagt opgaven ud tidligere end netop idag hvor du også skal have svarene.. 150 opgaver er ikke så lidt igen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:38

Det er min far der er syg :( 

Og ja, jeg ved godt at jeg er sent ude - Men jeg har skubbet og skubbet det, og tænkt at det ville jeg nok kunne klare i et snuptag - Indtil jeg så her til morgen satte mig - og INTET kom frem i mit hoved. Jeg kan simpelthen slet ikke tænke rationelt. Er bare helt blank i hovedet, og mine tanker flakser heletiden ind på hospitalet :( 

Det er simple opgaver (Hvis man da er middel god til mat) - Opgaver som:

"Find hastigheden - og sammenlign med hastighedensgrænsen når man: kører 230 km på 2 timer (på motorvej)" Naturligvis med tilhørende skema, der viser tallene der skal bruges.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:44

Hej Rikke

Tag den med din skole, det kommer du længere med, også slipper du for at snyde. 

Uanset hvordan du vender og drejer den, så er der muligheder for at skolen giver dig udsættelse, og hvis ikke den enkelte lærer fatter det, så gør din studievejleder eller udd. chefen. 

At begynde at snyde og bede om hjælp til det her på amino.dk, er ikke løsningen... så prøv skolen igen. 

Det virker til at du er så påvirket at du heller ikke følger skolen 100 %, så måske var det en ide at tage klassen/semesteret om, så du får overskud til det.

Held og lykke med opgaverne, og jeg håber inderligt din far overlever.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:47

I guden

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:49

Kære Boysen.

Det ville jeg også gøre - hvis ikke det var fordi at jeg har 3 fulde moduler, som jeg skal have færdig inden den 9 december! :( Fordi jeg er startet sent inde i skoleåret. Jeg har alle intentioner om at tage faget om - Men er nød til at sikre mig SU i december måned - ellers ryger både jul og lejlighed. 

Jeg håber også at min far overlever - tak for tanken.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:45

Hej Rikke

Jeg føler med dig - du har det ikke særlig sjovt. Men snyd er ikke vejen frem. Hvis det bliver opdaget, står du rigtig skidt.

Hvis der er nogen, der får mistanke om snyd, er det rigtig let at finde din tråd herinde - amino ligger højt på Google.

Så der er ingen vej udenom - du må tale med din skole igen.

MVH & held og lykke
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeppson:

Men er nød til at sikre mig SU i december måned - ellers ryger både jul og lejlighed.

Hvis du ellers ikke snylter for meget er der ofte mulighed for at søge dispensation for den slags SU-regler.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)