Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura system gratis (freeware)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 09:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille follow-up - alle der gerne vil se en NEM faktura-løsning, kan lige lave en hurtig klikker på www.easys.dk - vi har lige lavet et SUPER-nemt faktura/kunde/vare-system, til næsten ingen penge...

Klik ind på Easys/MINI  !

Fri demo kan hentes uden noget videre...

God fornøjelse !

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som et simplet program, men hvordan får jeg en faktura frem til at kunne printe? Jeg har først gemt Kunde og kontaktperson, når jeg så går ind under ny faktura, og taster faktraoplysninger, så kommer der bare en side op uden oplysninger, når jeg trykker vis faktura. Hvordan generer jeg en faktura når alle data er indtastet?

MIne virksomhedsoplysninger kommer heller ikke med.

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 17:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det ER osse meget simpelt - du skal bare huske at starte med at taste dine stamdata ind (DINE firmadata) inde under "Opsætning" OG en KUNDE (eller bare en "kontantkunde" til at starte med) og så når du vil lave en ny faktura, klikker du der hvor navnet på din kunde skal stå - vupti, der vil din kunde optræde og så kan du lave din faktura færdig...

 

Stadig problemer - så ring til os og lad os høre hvad vi kan gøre for at gør det nemmere ;)

 

Mvh, Lars Pedersen/EASYS

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Tilmeldt 24. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, håber på samme hurtige svar da jeg sidder og gerne vil ordne bogholderi i aften.

Det du beskriver med indtastning af stamdata og kunde den er jeg med på.

Jeg er også med på at indtaste fakturadata, men hvordan får jeg vist fakturaen og udskrevet den??? Når jeg trykker vis faktura, kommer der bare en skabelon frem ude hverken firmaoplysninger, kunde eller anden data.

På forhånd tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, lyder spændende, for nogle af de knapper du omtaler synes jeg ikke jeg kan finde i vores system ;)  Ved du hvad - ring til mig på tlf. 20 1414 70 - jeg går typisk meget sent i seng, så du ringer bare !!

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 01:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nååå - fandt du ud af noget - med knappen 'vis udskrift' ? - nu blev jeg jo nysgerrig  ;)

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Tilmeldt 24. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er også interesseret i dit program, men kan ikke finde det på din side.

Kan jeg få dig til at sende det il min email:

wanthai@vip.cybercity.dk

Håber ikke jeg er for besværlig, men har selv forsøgt at opbygge en *DB for mange år siden, men kan ikke finde den nu, hvor jeg står og skal bruge den igen.

På forhånd tak

tage

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)