Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense/Affiliate site om flyrejser sælges for 30.000 kroner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et godt gammelt website om flyrejser, som ranker, tjener penge og har masser af potentiale for vækst og forbedringer.

Men jeg vil gerne afsætte det til en ny ejer, så jeg kan fokusere på andre nicher, som jeg også er i gang med.

Er du interesseret i at høre mere og passer prisen til dit investeringsbudget, så send mig en mail på anders@saugstrup.org

Der kommer ikke detaljer om sitet direkte her i tråden, så skriv til mig i stedet. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 22:49
Hej

Har lige sendt mail
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Møller Kristensen:
Hej

Har lige sendt mail

Lige præcis "Jens Møller Kristensen"-brugeren får ingen detaljer tilsendt. 

Men tak til de mange andre som har bedt om og fået tilsendt detaljer! Smile

Sitet er ikke solgt endnu, så sig til, hvis du er interesseret og har budgettet til det - så sender jeg dig detaljerne.

Mvh Anders Saugstrup

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 12:09

Anders Saugstrup:
Jeg har et godt gammelt website om flyrejser, som ranker, tjener penge og har masser af potentiale for vækst og forbedringer.

Nu har jeg selv forsøgt at lave en side med flypriser, se: flyprislisten.dk

Her kan jeg så tilføje at det er meget svært at blive fundet på google inden for sider med rejser hvis ikke man gør et godt stykke seo arbejde.

pt ligger min side vel ca. nr. 2.000 hvis man søger efter flypriser, og jeg har max et besøg pr. dag.(Så den har vel nærmest en værdi under prisen for domænenavnetSmile)

Jeg har med svingende succes forsøgt mig med køb af adwords - her koster diverse rejse søgeord 5-15 kr. pr klik., så det løbet hurtigt op.

Hvis der kan dokumenteres trafik på siden, og siden ranker godt på google, er prisen bestemt ikke urimelig da prisen pr besøg vil koste 5-15 kr. hvis man køber sig til trafikken.

Jeg er ikke interesseret i at købe, men det kunne da være interessant om du vil offentliggøre hvor mange besøg siden har pr. måned / år.

Held og lykke med salget.

mvh

Lars Kristensen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:34

Lars Kristensen:

Nu har jeg selv forsøgt at lave en side med flypriser, se: flyprislisten.dk

Her kan jeg så tilføje at det er meget svært at blive fundet på google inden for sider med rejser hvis ikke man gør et godt stykke seo arbejde.

pt ligger min side vel ca. nr. 2.000 hvis man søger efter flypriser, og jeg har max et besøg pr. dag.(Så den har vel nærmest en værdi under prisen for domænenavnetSmile)

Jeg har med svingende succes forsøgt mig med køb af adwords - her koster diverse rejse søgeord 5-15 kr. pr klik., så det løbet hurtigt op.

Hvis der kan dokumenteres trafik på siden, og siden ranker godt på google, er prisen bestemt ikke urimelig da prisen pr besøg vil koste 5-15 kr. hvis man køber sig til trafikken.

Jeg er ikke interesseret i at købe, men det kunne da være interessant om du vil offentliggøre hvor mange besøg siden har pr. måned / år.

Okay da, så kommer der alligevel nogle få detaljer her i tråden! Big Smile

Sitet og endnu mere artiklerne er gode og ældede. Flere artikler er fra starten af 2007 - næsten 5 år gamle og er redirectede fra deres tidligere domæner til det nuværende site. 

Der er trafik og rankings. Google har sendt over 13.000 relevante besøgende det seneste år.

Og der er penge i det. Selv i den nuværende udgave af sitet (som kan optimeres) tjente sitet de seneste 12 måneder hvad der svarer til cirka halvdelen af salgsprisen.

Mvh Anders Saugstrup

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 22:17

Anders Saugstrup:

Tak for svaret.

De 13.000 besøgende har en høj værdi hvis de skulle købes med adwords.

Jeg håber for dig at du får nogle seriøse budEmail

mvh

Lars Kristensen

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Skulle det blive aktuelt med nye seo-tekster byder jeg mig gerne til for kun 125,- pr. artikel ex moms ved bestilling af flere end 16 artikler ad gangen.

Held og lykke til alle involveret i dette køb/salg.

Med venlig hilsen

Anja Nielsen

WEBSKRIBENTEN.COM

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 09:53

Lars Kristensen:

Anders Saugstrup:

Tak for svaret.

De 13.000 besøgende har en høj værdi hvis de skulle købes med adwords.

Jeg håber for dig at du får nogle seriøse budEmail

mvh

Lars Kristensen

Tak, Lars! :-) 

Der er mange interesserede, men sitet er ikke solgt endnu.

Mvh Anders

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 15:46

På trods af mange interesserede, er sitet ikke solgt endnu, så jeg må hellere åbne for en snak om lavere pris. Kontakt mig, hvis det har interesse.

Mvh Anders

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:53

Sitet er solgt her til morgen. Tak for al interessen og de gode dialoger med interesserede købere! 

Mvh Anders

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)