Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg dette ført ud i livet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er en hmm ung pige på 39 år, jeg er meget kreativ  i min fritid som jeg har masser af da jeg er arbejdsløs pt, MEN det jeg laver er de her 3D kort til bryllup jubilæum fødselsdag mm , men det jeg egentlig gerne ville var ikke at få en butik fysisk men bare en netbutik hvor jeg forhandler fek, stenbodens hobbyvare videre til private kunder, forstår i hvad jeg mener ?

så egentlig ville jeg jo ikke rigtig kunne tjene noget som så på det andet end måske porto mv. eller hvad

vær søde at hjælpe mig  jeg er bidt af en gal hobby ;-)Huh?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

miss-fantasy:

så egentlig ville jeg jo ikke rigtig kunne tjene noget som så på det andet end måske porto mv. eller hvad

Hej

Selvfølgelig kan du tjene på det, det kræver dog at du bliver forhandler direkte hos Stenboden, jeg tror ikke den del er så slem, så starter du en simpel dandomain webshop eller lig. og kan nu sælge varerne med en fortjeneste.

Næste skridt kunne være også at lave en blog hvor du skriver små indlæg om hvad man kan lave med de forskellige produkter, og giver folk gode kreative idéer til hvad de kan lave derhjemme, og meget gerne sæson betonet til jul påske osv. sammen med at du viser hvad man kan laver giver du dem selvfølgelig også en indkøbsliste til hvad de skal bruge.

Det er selvfølgelig en løsning der kræver lidt mere at komme igang med, men du kommer langt med et par spørgsmål herinde.

/Meik

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge pige :) 

Kender du til trendsales.dk? 

Hvis du er villig til at investere måske 1000 kr. til at føre en agressiv reklame for dit produkt, så er jeg sikker på at folk vil bestille i massevis. Selv har jeg haft lynhurtig succes med mit produkt. Man skal bare ligge lidt startkapital, da det vigtigste er, at dit produkt når hjem i stuerne på folk. Men vil vurdere, at der her op til juletid, kan være rigtig godt salg i dine kort derinde :) Hvis du finder en god pris til dem....

hilsen Rikke

Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Meik Jessen:
det kræver dog at du bliver forhandler direkte hos Stenboden, jeg tror ikke den del er så slem, så starter du en simpel dandomain webshop eller lig. og kan nu sælge varerne med en fortjeneste.

 

 

hej

okay men som forhandler ? hvad kræver det så at blive det ?? udover se nr ?

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

miss-fantasy:

okay men som forhandler ? hvad kræver det så at blive det ?? udover se nr ?

Du kan oprette dig som forhandler hos dem her:
http://www.stenboden.dk/shop/addb2b.html

Du skal have et CVR nummer og det er muligt at du skal have en webshop klar også, du kan evt skrive til dem og spørge lidt ind til det først, der er nogen grosister der ikke vil sælge til webshops.
/Meik 
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

puh det lyder både nemt men svært måske mest pga hjemmesiden og webshop for det kan jeg ikke finde ud af og ingen kapital til at få hjælp:-(

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen...hvis det er det du gerne vil, hvorfor så ikke som der stod længere oppe - benytte dig af QXL, dba eller guloggratis?

Der ingen opstartspriser, du behøver ikke kunne noget teknik det er bare at gå igang?

Du behøver ikke være forhandler ellre have et CVR-nummer - hvis du har varerne er det abre at sælge dem. Bliver det til en forretning så ring til en revisor og bed om hjælp - men vent med al det, til du ved om du har lyst til at tjene penge på det her...og m du kan tjene penge på det.

Den største farer i det her er at overtænke det, eller blive forskrækket over teknik eller revision/økonomi.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)