Jeg vil foreslå dig at kigge på ewire.
Du finder mange delte meninger om ewire rundt omkring på nettet, som også var med til at gøre mig skeptisk overfor produktet - jeg var selv RIGTIG kritisk overfor ewire igennem længere tid. Alligvel valgte jeg at teste det i sommer (efter at være kørt definitivt træt i PayPal), og blev positivt overrasket over mulighederne og funktionaliteterne ved ewire.
Omkostningerne er små, du skal ikke igennem et længere forløb med godkendelse osv. og det er (relativt) let at sætte op, når først man har sat sig ind i, hvordan systemet fungerer.
Selve betalingsprocessen fungerer for kundens vedkommende stort set ligesom med andre betalingssystemer - via et betalingsvindue med indtastning af kortoplysninger. Dog skal du i forbindelse med betalingsprocessen tilsende kundens telefonnummer til ewire (hvilket gør, at kunden ikke behøver at have oprettet en konto hos ewire ved betaling). Telefonnummeret kan kunden indtaste i forbindelse med bestillingen sammen med de andre obligatoriske forsendelsesoplysninger.
Hvis jeg selv skulle starte en webshop fra "scratch" og uden at have det store budget, ville jeg vælge ewire til at begynde med.