|
Hvorfor købe domænet chokolade-kage.dk, når det hedder chokoladekage?
Hilsen
Christoffer.
|
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Hvorfor købe domænet chokolade-kage.dk, når det hedder chokoladekage? Hilsen Christoffer. |
Men chokoladekage.dk er ikke ledigt, hvad med hvis jeg køber chokoladekage.net ? |
Jeg ville købe chokoladekage.nu eller andet domaine. |
så hvis jeg laver seo på den måde, som man skal med keyword, linkbuilding osv.. så har det ingen effekt om jeg bruger net, nu istedet for dk? |
ville ikke købe et domæne som ligger så tæt op af et andet domæne ;) På lang sigt kan det gå hen og blive et problem. Har hørt og set flere tilfælde hvor folk får succes med et domæne og så kommer en anden og siger man har kopieret deres domæne ;) Bare se just-meat.dk - de blev sagsøgt af just-eat.dk og tabte sagen. Nogen i min familie har prøvet noget lignende ;) find hellere dit eget "navn" ;) det kan kunderne også huske og du adskiller dig fra dine konkurrenter ;) Rasmus |
Hvis det var mig ville jeg nok finde et ord mere, som fx Chokoladekageopskrift.dk på den måde får du måske lige et ekstra søgeord på 500 søgninger i dit domæne. Dette er blot hvad jeg ville gøre, men hvis du søger for at have de bedste opskrifter på dit domæne, så tror jeg med tiden det er ligemeget om den hedder chokoladekage.dk eller chokokage.dk ( med det ment, du skal nok komme til tops på det søgeord) |
DU har fuldstædig ret, Mr D |
Men er der mange, som gider at linker til en kageopskrift ? |
Det kan du tro. Hvis du laver gode kageopskrifter inkl. tips og tricks, og gider hjælpe med besvarelser til de, som måtte have spørgsmål til opskrifterne, så er det faktisk overraskende, hvor mange der gerne vil anbefale og linke til de gode opskrifter. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn