Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafiker spørgsmål

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er sikker på dette indlæg ikke er placeret rigtigt, men kunne ikke lige finde det rigtige sted.

Jeg har dette store ønske om at starte på mediegrafiker uddannelsen, men for at starte på grundforløbet skal jo man have en elevaftale med en virksomhed for at kunne starte.

Jeg har stort set ingen erfaring med Adobe Fotoshop, eller andre lign. programmer.
Men vil en virksomhed ikke kun have en elev der har erfaring med diverse programmer der skal bruges?

Vil gerne vide hvilken uddannelse eller kursus jeg kan starte på, hvor man lærer de programmer at kende, så jeg inden da kan lave et fedt portfolio eller noget andet kreativt, at vise til den virksomhed jeg vil søge elevplads hos.

Med venlig hilsen

Michelle

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00

Du skal nok indstille dig på, at du som minimum har kendskab til og erfaring med Adobe pakkens Photoshop, Illustrator, Dreamweaver og muligvis også InDesign - og helst den nyeste version (CS 5.5).

Og der må du lige tjekke ud, hvad der er i dit nabolag af kurser etc. Jeg

Men alt mulig held og lykke med det :)

/Jon

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:25

Hej michelle jeg er startet på Mediegrafiker uddannelsen for 1 år siden
Det er godt hvis du kan lidt men det er ikke et krav med en elevplads hvis du starter på KTS i kbh

Du kommer ind til en personligheds samtale hvor de vurdere dit engagement og så bliver du godkendt
PS: går i klasse med nogle som er virkelig useriøse  så hvis du ønsker at starte så det bare at komme til et info møde og starte

Du skal ingen viden have om diverse programmer

Mvh
Simon 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)