Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Journalist forærer SEO-artikler væk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Daniel Pedersen:

Han skriver netop ikke han er færdiguddannet. Derfor er han i sin gode ret til at skrive som han gør. Han havde skrevet han var uddannet så var det ikke iorden, men ser intet problem i det nuværende. 

Mvh

Daniel Pedersen 

nå ja han har sikkert glemt at skrive journalist og så  studerende bagefter , han er jo ikke uddannet endnu , så det er sikkert en forglemmesle

men i alt et super tilbud for os iværksættere disse artikler han tilbyder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:19

Mikael christiansen:
nå ja han har sikkert glemt at skrive journalist og så elev bagefter , han er jo ikke uddannet endnu , så det er sikkert en forglemmesle

Som han selv skriver så er det ikke en beskyttet titel, det vil sige alle faktisk kan kalde sig det, dog hænger der jo nogle forventninger med, så når han skriver journalist så er det fordi den kvalitet han levere er så høj at han netop kan tillade sig dette. Ser du referencer så har han skrevet super gode artikler for onlinemedier, hvor besøgende forventer en høj kvalitet. Dette bør i sig selv være et kvalitetsstempel. 

Men jeg synes vi skal stoppe med at ødelægge hans tilbudstråd.

Super tilbud du har dig, håber der kommer nogle gode ordrer ind.

Mvh
Daniel Pedersen 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg prøver ihvertfald lige lykken og sender en forespørgsel til journalisten :-)

Hvis han svarer tilbage og vil hjælpe håber jeg ikke jeg fortryder jeg ikke valgte en rigtig journalist :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:20

Hej Majbritt,

Betegnelsen journalist er som bekendt ikke beskyttet. Det betyder at alle må kalde sig det; i modsætning til advokat og ejendomsmægler. Selv jeg må kalde mig journalist. Skype-Smile

Ulrik har placeret sit gode tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig".
Vær rar at lade Ulrik køre sit tilbud, uden at støje i hans salgstråd.

Har du lyst til at byde ind med et bedre tilbud, er du mere end velkommen til at gøre det i din egen tråd, og jeg er sikker på, at Ulrik nok skal lade dit tilbud være i fred.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:23

Daniel Pedersen:

Mikael christiansen:
nå ja han har sikkert glemt at skrive journalist og så elev bagefter , han er jo ikke uddannet endnu , så det er sikkert en forglemmesle

Som han selv skriver så er det ikke en beskyttet titel, det vil sige alle faktisk kan kalde sig det, dog hænger der jo nogle forventninger med, så når han skriver journalist så er det fordi den kvalitet han levere er så høj at han netop kan tillade sig dette. Ser du referencer så har han skrevet super gode artikler for onlinemedier, hvor besøgende forventer en høj kvalitet. Dette bør i sig selv være et kvalitetsstempel. 

Men jeg synes vi skal stoppe med at ødelægge hans tilbudstråd.

Super tilbud du har dig, håber der kommer nogle gode ordrer ind.

Mvh
Daniel Pedersen 

alle ting kan sådan set så , være selv lært i nogle starter som sygeplejerske uden uddannelse andre håndværker starter uden uddannelse men alle fag vis kalder sig en titlen regner jeg også men han er journalist for et anet blad eller andet eller har en erfaring for behøver ingen uddannelse for at arbejde mange steder hvor man så efterfølgende kan kalde sig en titlen

man er journalist vis man arbejder som journalist det kræver ingen uddannelse bare en stilling

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:27

John Nielsen:

Hej Majbritt,

Betegnelsen journalist er som bekendt ikke beskyttet. Det betyder at alle må kalde sig det; i modsætning til advokat og ejendomsmægler. Selv jeg må kalde mig journalist. Skype-Smile

Ulrik har placeret sit gode tilbud i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig".
Vær rar at lade Ulrik køre sit tilbud, uden at støje i hans salgstråd.

Har du lyst til at byde ind med et bedre tilbud, er du mere end velkommen til at gøre det i din egen tråd, og jeg er sikker på, at Ulrik nok skal lade dit tilbud være i fred.

På forhånd tak.

Jeg har for længst meldt mig ud af debatten 

Og ja advokat og ejendomsmægler er beskyttede titler - det er sygeplejerske forøvrigt også. Revisor er ikke.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:49

Jeg syntes også det lyder som et super tilbud, har lige et par ting der skal på plads, så vil jeg også skrive og bestille, hvis det er muligt på dette tidspunkt.

/allan
DesignYOU

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:32

DesignYOU:

Jeg syntes også det lyder som et super tilbud, har lige et par ting der skal på plads, så vil jeg også skrive og bestille, hvis det er muligt på dette tidspunkt.

/allan
DesignYOU

Hej Allan,

Det vil stadigvæk være muligt til den tid :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Når nu de skarpe penne er samlet i denne tråd undrer det mig mere, at der ikke er nogle, der anfægter teksten "forærer SEO-artikler væk" i overskriften.

En ting er formuleringen, men endnu værre så er det i den grad på kant med markedsføringsloven, da det af indlægget fremgår, at "foræringen" er købsbetinget...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Når nu de skarpe penne er samlet i denne tråd undrer det mig mere, at der ikke er nogle, der anfægter teksten "forærer SEO-artikler væk" i overskriften.

En ting er formuleringen, men endnu værre så er det i den grad på kant med markedsføringsloven, da det af indlægget fremgår, at "foræringen" er købsbetinget...

Glemt at skrive, at jeg forøvrigt synes, at det er et ganske glimrende tilbud med den kvalitet jeg kan se trådstarter plejer at levere in mente; også selvom jeg deler Majbritt Jacobsen´s holdning mht. at kalde sig journalist uden en gennemført uddannelse eller flere års funktion i en stilling som journalist. Jeg ville personligt nok kalde mig tekstforfatter i stedet.

Men som sagt et rigtig fint tilbud som jeg håber mange Aminoer drager nytte af

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)