Så er jeg klar igen med endnu et eksklusivt Amino-tilbud. Mit tilbudDu får en gratis SEO-artikel med i købet, når du bestiller tekster hos mig. De øvrige tekster får du 15 procent rabat på. Husk på, at tilbuddet gælder uanset om du bestiller en eller flere artikler. Normalprisen er 175 kroner eksl. moms for 300 ord. Længden skal du ikke tage så højtideligt. Mine tekster bliver tit længere. Hvad er en SEO-artikel?En ganske almindelig og informativ artikel. SEO-krøllen kommer i form af, at teksten leveres toptrimmet til søgemaskiner. I mit tilfælde komplet med en motiverende meta beskrivelse og titel. ReferencerEt par udvalgte referencer. Resten kan du se her. Flere eksemplerDu får lige lidt flere eksempler på tekster, som jeg har skrevet:
Tag handling nu
Tryk på knappen og kom i gang med det samme - så tager vi en lille snak om din opgave. |
Det er simpelthen et helt fantastisk tilbud - og fantastisk flotte referencer.
Rubrikken synes jeg til gengæld du har strammet rimelig meget - der er jo ikke flere journalister, der tilbyder det - kun én - og er du ikke lige blevet optaget på studiet? Jeg synes ikke det er længe siden jeg læste dit "jubii jeg kom ind"-indlæg herinde....
Men det er selvfølgelig muligt, jeg tager fejl - og i givet fejl undskylder jeg mange gange :)