Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Journalist forærer SEO-artikler væk

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 6 person

Så er jeg klar igen med endnu et eksklusivt Amino-tilbud.

Mit tilbud

Du får en gratis SEO-artikel med i købet, når du bestiller tekster hos mig. De øvrige tekster får du 15 procent rabat på.

Husk på, at tilbuddet gælder uanset om du bestiller en eller flere artikler. 

Normalprisen er 175 kroner eksl. moms for 300 ord. Længden skal du ikke tage så højtideligt. Mine tekster bliver tit længere.  

Hvad er en SEO-artikel?

En ganske almindelig og informativ artikel. SEO-krøllen kommer i form af, at teksten leveres toptrimmet til søgemaskiner. I mit tilfælde komplet med en motiverende meta beskrivelse og titel.

Referencer

Et par udvalgte referencer.

Resten kan du se her.

Flere eksempler

Du får lige lidt flere eksempler på tekster, som jeg har skrevet:

Tag handling nu

Tryk på knappen og kom i gang med det samme - så tager vi en lille snak om din opgave. 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Det er simpelthen et helt fantastisk tilbud - og fantastisk flotte referencer.

Rubrikken synes jeg til gengæld du har strammet rimelig meget - der er jo ikke flere journalister, der tilbyder det - kun én - og er du ikke lige blevet optaget på studiet? Jeg synes ikke det er længe siden jeg læste dit "jubii jeg kom ind"-indlæg herinde....

Men det er selvfølgelig muligt, jeg tager fejl - og i givet fejl undskylder jeg  mange gange :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 14:27

Majbritt Jacobsen:

Det er simpelthen et helt fantastisk tilbud - og fantastisk flotte referencer.

Hej Majbritt!

Tusind tak for dine pæne ord!

Majbritt Jacobsen:

Rubrikken synes jeg til gengæld du har strammet rimelig meget - der er jo ikke flere journalister, der tilbyder det - kun én - og er du ikke lige blevet optaget på studiet? Jeg synes ikke det er længe siden jeg læste dit "jubii jeg kom ind"-indlæg herinde....

Men det er selvfølgelig muligt, jeg tager fejl - og i givet fejl undskylder jeg  mange gange :)

Du har helt ret. Som du kan se på tidspunktet, så fik jeg lagt tilbuddet op lige før sengetid. Jeg har rettet det nu, for det skulle selvfølgelig ikke være pluralis.

Jeg har ganske rigtigt gået på studiet i to måneder, men som du sikkert ved, så er journalist ikke en beskyttet titel. Jeg mener derfor ikke, at der er noget forkert i at bruge den betegnelse. 

Tak for din feedback :-)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 9 person

Måske du ændrer mening, når du er færdiguddannet og oplever at folk uden skyggen af journalistisk tæft bruger titlen i flæng.

For nylig så jeg en side hvor man benyttede "studerende med interesse for journalistik" som skribenter - det var selvfølgelig underforstået, at der var journaliststuderende, men havde det været det, havde man nok skrevet det direkte. Og den slags snakken uden om og pynten sig med lånte har jeg ikke ret meget respekt for. Man skal kalde sig det man er, og du sælger lige så mange (eller flere) seo-artikler ved at kalde dig journaliststuderende - og så er du oven i købet ærlig.

Men det er selvfølgelig dit valg.

Dbh

Majbritt

Arkitekt, berider og ejendomsmægler - eller noget ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 17:39

Majbritt Jacobsen:

Måske du ændrer mening, når du er færdiguddannet og oplever at folk uden skyggen af journalistisk tæft bruger titlen i flæng.

For nylig så jeg en side hvor man benyttede "studerende med interesse for journalistik" som skribenter - det var selvfølgelig underforstået, at der var journaliststuderende, men havde det været det, havde man nok skrevet det direkte. Og den slags snakken uden om og pynten sig med lånte har jeg ikke ret meget respekt for. Man skal kalde sig det man er, og du sælger lige så mange (eller flere) seo-artikler ved at kalde dig journaliststuderende - og så er du oven i købet ærlig.

Men det er selvfølgelig dit valg.

Dbh

Majbritt

Arkitekt, berider og ejendomsmægler - eller noget ;)

Sjovt du siger det, Majbritt. Vi har faktisk haft diskussionen i forbindelse med en forelæsning i etik. Her rakte en medstuderende fingeren i vejret og sagde ligesom dig, at det godt nok er for dårligt, at alle og enhver bare kan kalde sig journalist. Også selvom de ikke har en formel uddannelse fra Syddansk Universitet, RUC eller DMJX.

Jeg synes, det er en forfærdelig gang titelsnobberi. Og den mening laver jeg ikke om på, når jeg er færdiguddannet. Det er et grundlæggende personlighedstræk. Jeg føler ikke behov for at hæve mig over andre eller så tvivl om deres journalistiske egenskaber, fordi de ikke nødvendigvis er uddannede som mig.

Der er masser af glimrende journalister derude, som ikke har en formel uddannelse. Og mange af dem producerer glimrende journalistik. Tag Charlie Rose som bare ét eksempel i rækken. Hvis det stod til dig, så måtte han ikke kalde sig journalist, og det synes jeg er en kedelig attitude.

Omvendt er der masser af uddannede journalister, der ikke ligefrem imponerer med deres håndværk. Du fremstiller verden som sort og hvid, hvor jeg i stedet ser mange forskellige nuancer. 

Desuden er det faktuelt forkert, når du siger jeg er uærlig, fordi jeg kalder mig journalist. Det er i orden, at du har en holdning til det, men her mener jeg, at du går over stregen. Hvis du gerne vil fortsætte diskussionen, så send mig en privat besked. Ellers vil nogen måske tro, at du som direkte konkurrent forsøger at så tvivl om mine kompetencer.
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 7 person

Jeg mener skam der findes mange dygtige skribenter, der ikke er journalister. Jeg forstår bare ikke deres behov for at kalde sig noget, de ikke er. Det synes jeg er titelsnobberi ligesom det ville være, hvis jeg kaldte mig CEO eller direktør for mit eget lille firma. 

Jeg kan også kalde mig arkitekt - men vil du ikke gerne vide, om jeg har taget uddannelsen før du lader mig bygge dit hus?

Tusindvis  af titler i DK er ubeskyttede - og det har  jeg såmænd ingen problemer med - jeg kan endda leve med at folk kalder sig journalist, når de har taget den 1-års efteruddannelse, for så har de da en fair chance for at have  styr på grundprincipperne - ligesom dem der har taget  "gratis praktikant"-vejen, hvor de har tilbudt gratis arbejdskraft i bytte for lærdom.

Men at skolelærere og alle mulige andre vælger at  kalde sig selv for journalister er mig en uforståelig gåde. Jeg kunne da ikke drømme om at kalde mig skolelærer. Og det er muligt du finder det snobbet, men jeg synes faktisk, det er god stil, når man er det, man udgiver sig for at være.

Folkeskoleelver  kalder sig jo heller ikke journalistelever - i min verden kommer snobberiet ind, der hvor man puster sin egen titel op til noget, man egentlig ikke er. Og helt ærligt - så er du ikke journalist -  Endnu.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 17:57

Majbritt Jacobsen:

Jeg mener skam der findes mange dygtige skribenter, der ikke er journalister. Jeg forstår bare ikke deres behov for at kalde sig noget, de ikke er.

Og jeg forstår ikke dit behov for at blande dig i, at jeg bruger en titel, som jeg er i min fulde ret til at bruge. Og endnu mere end andre, hvis vi skal følge din tankegang, fordi jeg rent faktisk er i gang med uddannelsen. 

En journalist laver journalistisk arbejde. Det gør jeg. Længere behøver den faktisk ikke være, men det har du åbenbart lidt svært ved at forstå. Derfor gentager jeg lige mig selv:

Hvis du som direkte konkurrent gerne vil diskutere mine meritter, så lad os gøre det privat. Ellers vil nogle måske få det indtryk, at du prøver at sabotere mit tilbud. Det får ingen af os gavn af. Lidt skade har du allerede gjort, da du smed én stjerne efter mit tilbud på efterkrav, fordi vi ikke er enige.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

man er første færdige uddannet journalist når man er færdig med uddannelse ,lige er du ved at tage journalist uddannelse så du er journalist elev.

men ialt et godt tilbud fra en journalist elev for os uværksættere det vil uden tvivl gavne os iværksættere at tage imod det billige priser og kan se flot arbejde lavet før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg formoder du gav mine indlæg 1 stjerne fordi du var  uening med mig. Jeg  gav dit indlæg 1 stjerne fordi jeg ikke bryder mig om, at man  udgiver  sig for noget, man ikke er.

- og jeg har ingen intentioner om at ødelægge  dit tilbud - jeg synes stadig det er et fantastisk godt tilbud. Det har jeg vist gjort klart.

Men hvis uddannelsen ikke udgør nogen værdi i din verden, forstår jeg slet ikke, du vil tage den.

Der er ikke noget  at tage privat. Du  kalder dig bare hvad  du vil - og jeg tænker, hvad jeg vil. Og  så synes jeg  du skal overveje, hvad dine kunder forventer, når du skriver "journalist tilbyder" - hvis du tror de tænker "nåh ja det er ikke en beskyttet  titel, så han er nok en nystartet universitetsstuderende", så har du jo helt ret i at der ikke er noget etisk problem i, at du kalder dig det.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han skriver netop ikke han er færdiguddannet. Derfor er han i sin gode ret til at skrive som han gør. Han havde skrevet han var uddannet så var det ikke iorden, men ser intet problem i det nuværende. 

Mvh

Daniel Pedersen 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)