Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare heldigt eller.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi har efterhånden brugt en del penge på Adword (Outsourced) og syntes ikke rigtig det gav nogen god placering. Nu sidder min søn så og "leger" med de sidste klejner på Adwordssaldoen. Og mindsanten kommer han nu og viser mig en google-placering på ordet "butiksreklame" med kun 2 søgeord.

Har han talent eller er google adwords gået i christmas-mode? Big Smile

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:55

Hej Dommeren.

Tag det som en udtryk for, at der er begrænset konkurrence på ordet "butiksreklame".

Og bed så knægten suge al tilgængelig viden om Google AdWords til sig, så han bedre kan udfordre jeres AdWords bureau på deres arbejde Big Smile

Mvh Troels.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:07

Ja du har ret, Troels Big Smile

Måske skulle han ansættes, når den tid kommer.
Men jeg blev da lidt overrasket, når han kun er 12 år, og kunne noget vores Adwords partner ikke kunne Surprise

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:35

Men det siger mere om din adwordspartner end din søn (eller adwords for den sags skyld)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dommeren:
Men jeg blev da lidt overrasket, når han kun er 12 år, og kunne noget vores Adwords partner ikke kunne

Eller også er han bare ekstra motiveret ved udsigten til en potentiel stigning i lommepengene, hvis hans far kommer ekstra godt ved muffen Smile

Der er ikke uden grund, at en del større AdWords bureauer indgår performance-baserede aftaler (det kræver dog et budget af en pæn størrelse, før det giver mening).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)