Hej Jeg er ved at faa fnider af mit internet(wifi) Jeg har en MBP 2008 og den hopper af wifi heletiden og lav signal. Bruger min mac ca 6 meter fra min internet box. Nu har jeg testet med div speedtest og for vildt forskellige reslutater: download: 675 kbps, 2,68 Mbps, 0,19 Mbps, 1488 kbps, 728 kbps, . Jeg proevede min kærstes windows 7 pc og her var den oppe paa omkring 3-4 Mbps. Jeg har saa ogsaa proevet at sidde vedsiden af internet boxen med min mac og saa er jeg oppe omkring 5 til 7 mbpsNaar jeg prover med kablet i er der en test der siger 12 mbps og en anden 5 mbps?? Jeg er snot forviret man kan aabenbart ikke regne med disse test eller hvad? Men er det internet udbyderens fejl at der ikke kommer mere hastighed igennem eller kan fejlen ligge paa min mac? Har i nogen vise ord om det? Takker anders ps: bor i frankrig derfor er det fransk selskab ( free.fr ) bare saa ikke spoerger efter hvem udbyderen er ;-) |
Det kan være mange forskellige ting. Hastighedstesten bør udføres via kabel og der burde den i snit ligge nogenlunde stabilt. Kender stort set ikke noget til Mac - men mon ikke man kan forsøge at opdatere driveren som til PC. Alternativt kan du måske købe en antenneforstærker til din router.