Jeg har for flere måneder siden redesignet og nyskabt mit website. Det er nu i joomla og blev flyttet til en anden udbyder (danhost).
Mit problem er at siden flytningen er de organiske besøgende (altså ikke betalende) blevet alvorligt reduceret. Jeg kan også se at når jeg søger på ord/sætninger hvor jeg plejer at blive fundet på første side så er jeg slet ikke med.
Jeg har forsøgt alt muligt og er lidt desperat. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg tror ikke det 'blot' er SEO. Hvem ved med den slags ting, så sig gerne til hvis du tror det er her hunden ligger begravet
Jeg frygter det er noget mere alvorligt, men har intet gæt på hvad. Please hjælpe mig. Kan du se hvor problemet er? Har du gæt? Bud? Jeg vil så gerne tilbage på sporet
Vi får stadig en stor dejlig portion besøgende både fra AdWords og de organiske, men faldet var drastisk.
Det website som jeg omtaler er www.Rejseprogrammet.dk og jeg skal være alle meget taknemmelige hvad I kan hjælpe med en løsning :-)
Der kan i sådan en flytning være flere ting der ændre sig. Noget af det mere sandsynlige kunne eventuelt være at ikke alt dit indhold ligger på samme url'er som tidligere?
Det vil sige, at det nu er en ny url du skal have til at ranke i google, og bare fordi du havde placering nummer et på den gamle url, så det ikke sikkert du har det nu.
Ja bestemt. URL'er er ændret og det er sikret med redirect 301 i .htaccess. Så hvis man taster den gamle URL ind kommer man til det nye sites rigtige side.
Ranking er svær. Ved ikke om dem følger med i en 301'er. Men hovedsiden har vel den samme?
Hvis det ikke er det samme content som er på undersiderne som før flytningen, altså både metatekster, titltetags, on-site tekster osv. Så er det ikke sikkert at Google finder den ligeså relevant som før, og derfor vil det afføde en dårligere placering på det givne søgeord.
Det kan også sagtens være at der er noget teknisk som ødelægger dit humør, og det første skridt mod det gode humør, vil så være at få kigget på Googles webmaster tool, og se om de rapportere noget i forhold til at crawle din side :)
giv google tid til at finde de nye url der er flere undersider og den vurdere dem lige så højt som før kan godt gå hen og blive bedre end før med den gamle siden men det går tit tid før der sker noget
der er 850 sider ud ad 1200 sider der vises ved site:http://www.rejseprogrammet.dk/ der er en del sider der vises ens sider eller er det problemet med den nye side google skal lige finde ud ad med de nye undersider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows