Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger man en fax i dagens Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Lige et spørgsmål til jer alle. Hvem bruger fax nu om dage, hvis man gør, hvorfor, og hvis man ikke gør hvorfor ikke? Er der nogle firma typer man skal have en fax eller?
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:56

Det benyttes stadigvæk i stor stil indenfor import / export f.eks med østlandene

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 15:58
Hej

Ja, men der kan gå timer før den når frem, selv hvis du sender inde for landets grænser. Men der findes nogle amerikanske udbydere som har online faxprogram som fungere nærmest som at sende mail, men er en fax, og det går okay hurtig og vildt billig, da du ikke skal have en desideret faxmaskine
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:12

Rigtig mange detailbutikker som er tilknyttet kæder(stor som lille), benytter faxen. For flere butikkers vedkommende er det for dagligt at afgive bestillinger samt til daglig kasserapportering/opgørelser som skal indrapporteres. Det gælder også i Sverige, hvor mange små butikker ikke har PC stående.

mvh.

Michael

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:33

Sidst jeg brugte fax, nok ca. et år siden, var det fordi en chaufførs PDA strejkede og han havde akut behov for en køreliste. Han fandt den nærmeste Statoil og så faxéde jeg de ca 40 sider.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:43

Hej
Jeg tror det kommer meget an på branche.
I detailbranchen bruges der meget email fax. (altså fax som laves om til email i det der scannes).

Men er der ike flere som bruger email end fax i dag sådan generelt?

Ved mange østlande stadigvæk bruger god gammeldavs fax.
Har forresten en lille fax maskine / kopimaskine med A4 kasse til salg billigt.
Sig til hvis du er interesseret. Den er brugt få gange og står som ny.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:06

Vi bruger meget fax til østen og til transport virksomheder. Det hele har jeg dog lavet om til ip fax. Der findes mange leverandøre der vil hoste det, så du får alt ind som email og kan sende det som email.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)