Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode tøjgrossister!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er en ung pige på 18 år, som ELSKER at gå på loppemarkeder og sælge ting.

Jeg vil rigtig gerne prøve at bestille nogle restpartier hjem af tøj, fra tøjgrossister. f.eks. Björn Borg underbukser, Børnejakker, Helly Hansen trøjer etc. og så sælge det på loppemarkeder

Er der nogle af jer, som har erfaringer med at købe tøj hjem fra grossister og om det er en nogenlunde god branche at gå ind i (som fritid). Jeg håber i vil dele jeres gode grossister af tøj :)

På forhånd tak.

Mvh Mai

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 15:23

Kære Mai.

Du er velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside med varepartier. Du kan kontakte os gennem kontaktformularen på siden.

Med venlig hilsen

AP Group

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MaiWürtz:

Hej Aminoer :)

Jeg er en ung pige på 18 år, som ELSKER at gå på loppemarkeder og sælge ting.

Jeg vil rigtig gerne prøve at bestille nogle restpartier hjem af tøj, fra tøjgrossister. f.eks. Björn Borg underbukser, Børnejakker, Helly Hansen trøjer etc. og så sælge det på loppemarkeder

Er der nogle af jer, som har erfaringer med at købe tøj hjem fra grossister og om det er en nogenlunde god branche at gå ind i (som fritid). Jeg håber i vil dele jeres gode grossister af tøj :)

På forhånd tak.

Mvh Mai

Du skal nok ikke satse på, at grossisterne vil sælge dig varer, som f.eks. de mærker du nævner. Herudover er problemet for dig nok også, at du ikke kan tage specielt store mængder, hvilket gør det uinteressant for de fleste at handle med dig.

Men du kan prøve at smide mig en mail, så skal jeg se, hvad jeg kan gøre for dig. Min mailadresse er Rasmus@parti-salg.dk

/ Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:39

Hej Rasmus.

Min mail er: Mai-wp@live.dk

Jeg ville være glad for lidt hjælp :)

Mvh Mai  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)