Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp til E-shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg tænkte på hvad jeg skal bruge for at lave en checkout på en dansk hjemmeside uden at bruge paypal eller andre 3 part partier. Så folk går ind køber og betaler med kort og pengene går direkte ind på min konto. Er det et program eller skal jeg i banken og tale med dem ?


Mvh Marton
Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej marton

Det er ikke muligt at gå uden om 3. part løsninger hvis du vil tage imod kort.

Men der findes selvfølgelig en del andre end bare paypal. Den måde det fungere på er, at du kobler din side op imod en betalingsgateway, som så formidler betalingen til f.eks. Nets (PBS), der har aftale med de forskellige kort organisationer.

Det skal du selvfølgelig betale noget til de forskellige parter for at få lov til.

Men tag og google betalingsgateway og du vil finde en masse der udbyder denne service.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mago-Media:
Hejsa
Jeg tænkte på hvad jeg skal bruge for at lave en checkout på en dansk hjemmeside uden at bruge paypal eller andre 3 part partier. Så folk går ind køber og betaler med kort og pengene går direkte ind på min konto. Er det et program eller skal jeg i banken og tale med dem ?


Mvh Marton

Dette vil du ikke kunne gøre uden PBS (Nets) eller en anden indløser

PBS (Nets) er dem som står for al håndtering af dette og de ligger rimelig tungt på dette marked

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke sandt. Man behøver ikke at have Nets som indløser. F.eks. kan jeg anbefale Euroline til Visa og MasterCard.

Hvis man vil modtage betaling med Dankort (altså ikke Visa/Dankort) er det dog nødvendigt at have Nets som indløser. Det dog stadig muligt at bruge en anden indløser til andre kort.

/Kjeld

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)