Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversættelse fra DK til NO, DK til SE osv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler nogen der kan oversætte fra Dansk til Norsk - grammatisk korrekt - samt Dansk til Svensk. 

Problemet er bare, at det IKKE må blive dyrt - for det er LottoStat.dk's Viking Lotto del som jeg vil have oversat, og det er hovedsageligt overskrifter og lignende.

Dertil skal siges at jeg også bør få det gjort på Finsk, Estisk og så videre.

LottoStat.dk er næsten non-profit, men har en god flow af trafik, og har en bedre og bedre pagerank

Desuden er LottoStat.dk sandsynligvis en af Danmark's mest besøgte Lotto sider, og ihvertfald den største med rundt 172.000 google indekserede sider.

Måske dit firma er nystartet og har brug for nogle do-follow links, så i vil rangere lidt bedre i Google? Måske det kunne være betaling nok for en start oversættelse og nogle periodiske tilrettelser?

Har du et godt tilbud til mig?

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:06

Hej Tom,

Min kæreste er svensk, og har oversat webshops mv. fra DANSK til SVENSK, så skriv lidt om hvad du har i tankerne af pris, gerne i en privat besked, så er jeg sikker på hun er interesseret i at oversætte det til en god pris.

Så skriv privat besked eller på renedue@msn.com

Mvh

René

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:59

rimax:

Hej Tom,

Min kæreste er svensk, og har oversat webshops mv. fra DANSK til SVENSK, så skriv lidt om hvad du har i tankerne af pris, gerne i en privat besked, så er jeg sikker på hun er interesseret i at oversætte det til en god pris.

Så skriv privat besked eller på renedue@msn.com

Mvh

René

Hej René og tak for tilbudet.

Som jeg nævnte i den oprindelige post, er det meget vigtigt at holde "udgiften" nede til det, det vil sige at jeg helst vil betale med link tilbage som tak for oversættelsen.

Nok har forsiden kun PR 3 på nuværende tidspunkt, men rigtigt mange af de 170.000 indekserede sider har 2 i PR. Dermed sagt at jeg umiddelbart vil mene at det vil være en god handel for et firma at få et returlink på samtlige sider for at oversætte skidtet.

Det der skal oversættes er temmelig begrænset...

"Hvilke systemer kan der spilles på" sektionen: http://www.lottostat.dk/52.onsdagslotto > Dette er et talforslag baseret på 52 uger, og den er derfor helt ens rent tekstmæssig ifht. f.eks. http://www.lottostat.dk/36.onsdagslotto

"Her nedenfor kan du se de seneste...." http://www.lottostat.dk/all.onsdraw

Ingenting rigtigt på rækkespil forslag.

Kort fortalt er ALT teksten der skal oversættes sandsynligvis en-to A4 sider eller deromkring.

Det vil jeg altså ikke give en masse penge for - mest af alt fordi den her side er primært non-profit, og månedlig overskud kan måske købe mig en bajer eller to hvis jeg gad bruge penge på det :)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:41

Hej Tom

Måske kunne du sende præcis de ting der skal oversættes til norsk, så får jeg min datter til at kigge på det, og du kunne linke til mit nye rejsesite om Thailand .

Du må nok smide det ind i et word til hende så hun ikke skal rode rundt efter det på links :) hvis jeg skal "overtale" hende.

Hun taler og skriver flydende norsk da vi har boet der i næsten 10 år, og oversætter for andre webshops allerede.

Så kan jeg jo se hvad hun opkræver sin gamle far :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:58

Jeg har lige skrevet det ned i et Google dokument

Jeg HAR fundet en oversætter til Svensk.

Jesper Laugesen:

Hej Tom

Måske kunne du sende præcis de ting der skal oversættes til norsk, så får jeg min datter til at kigge på det, og du kunne linke til mit nye rejsesite om Thailand .

Du må nok smide det ind i et word til hende så hun ikke skal rode rundt efter det på links :) hvis jeg skal "overtale" hende.

Hun taler og skriver flydende norsk da vi har boet der i næsten 10 år, og oversætter for andre webshops allerede.

Så kan jeg jo se hvad hun opkræver sin gamle far :)

Hej Jesper

Jeg kan eventuelt linke de danske onsdags relaterede sider til din rejse site hvis du er interesseret? Det burde give din PR lidt boost :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)