Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min hjemmeside!

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Idag er min hjemmeside officielt oppe og køre. Jeg tror stort set alt er på plads, men jeg vil gerne have jeres mening. Hvad synes i konstruktivt kritik tak - hvad er godt, hvad er dårligt, hvad kan gøres bedre osv..:)

Hjemmesiden jeg vil have feedback på er bulldesign.dk, som er et grafisk firma.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa med dig.

Har du taget hjemmesiden ned igen??  Ellers skal du vidst starte med, at arbejde på hastigheden på hjemmesiden - jeg kunne end ikke loade den.

 

 

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot website, flot design, flot banner.

Men pas på med banneret, for det er lidt for prangende. Når man kommer ind på siden, får man den røde farve kylet - BANG! - lige i synet og kan ikke se meget andet. Prøv at drosle den røde farve lidt ned evt. ved at gøre banneret en anelse mindre.

Det er en overbevisende menu-linje.

På forsiden, under LOGO, skal du lige have fjernet center-justeringen, så teksten i stedet bliver venstre-justeret som de andre to tekster til højre. Jeg vil anbefale dig at gøre fonten mørkere, for den lysegrå font kan være svær at læse.

Under Om Os skal du lige tilføje CVR-nummer blot for troværdighedens skyld. I princippet bør du også tilføje telefonnummer. Skaf et pænt, sobert og neutralt foto af dig.

På siden Kompetencer er teksten meeeeget laaang, hele skærmens bredde! Kan du bryde den, så linjerne bliver smallere?

Under kontakt har du fire indtastningsfelter. Er det nødvendigt med Emne, eller kan du sløjfe feltet for at gøre det nemmere for brugerne? Captcha-fonten skal du gøre mørkere, så den er lettere at læse. Fonten for felterne, hvor der står Navn, Email, Emne og Besked ser ud til at være Arial. Hvorfor er Besked-fonten pludselig Times New Roman?

Nederst er der to knapper, Send og Slet Alt. Kan du ikke gøre knapperne en anelse bredere, så der er plads til Slet Alt? Det er der nemlig ikke i Chrome, hvor teksten går helt ud til kanten af knappen.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :)

Jeg laver de fleste ændringer imorgen.

Ang det med kontakt formen, så er det en der følger med, og jeg kan ikke rigtig rette tekst typen.

Det med CVR det har jeg ikke. Dette er en hobbyvirksomhed og derfor har jeg ikke noget CVR, eller moms i mine fakturaer. Hvis det stiger, og jeg får flere kunder, er jeg sikker på jeg nok skal have et CVR nummer.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

enig alt for stort banner

hopper hen på anden siden pop up bliv på siden er meste brug venligt vil jeg mene .

social google plus er blevet vgtigere .

skriv noget mere om referencer derved forstår hvad leveret før og hvordan

kontakt siden frem med cv nummer telefon nummer og gerne lidt om jer

forklare mere om jeres ydelser jeg blev aldrig hel sikker på hvad i levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Mikael.

Mikael christiansen:
forklare mere om jeres ydelser jeg blev aldrig hel sikker på hvad i levere

Det er meget mærkeligt. På første ligne på kompetencer står der følgende: Vores kompetencer er grafisk design til virksomheder og hjemmesider. Var det ikke svar nok? Der står også på forsiden, LOGO, BANNER, VISITKORT.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg synes det er virkelig ærgreligt når et grafisk firma, der netop slår sig på æstetikken, ikke har en flot hjemmeside.

Selve temaet som siden er bygget op over har ellers så meget ynde, men jeg synes med banneret, jeres eget "logo" samt den sorte ramme rundt om menuen, ja, så ødelægges det hele med det samme.

Hvis du mener, at dette firma skal virke seriøst, så synes jeg at du skal få én der har forstand på hjemmesidedesign til at hjælpe dig, eller kigge rundt på nettet efter hvad der virker godt - og hvad der ikke virker så godt.

Måske skulle du bare holde dig rimelig stringent til temaets præfabrikerede indstillinger?


Håber du kan følge mig, ellers vil jeg glædeligt uddybe. :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ellers banneret var meget flot.

Men måske skulle jeg skifte det?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

http://img263.imageshack.us/img263/8798/99672181.jpg

1. Det sker noget mærkeligt herude, både med de forskellige farver af rød, men også med den hvide baggrund, som jeg ikke ved hvad laver. :)

2. Billedet af tyren er udstrakt og "kikset". Det ligner noget der er blevet "trukket" i, samt et billede i dårlig originalkvalitet.

3. De tre pile er mærkeligt placeret og "kedelige."

4. Den sorte ramme synes jeg ikke er passende.

5. Jeg synes placeringen af de forskellige tekster er smart og sjov, men dog ikke fulgt helt til døren. Der mangler noget her. Lige netop på typografi skal du jo vise, at du er overlegen, når du laver logoer samt visitkort - og det synes jeg ikke, at du formår her.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Det er ellers mærkeligt hvordan siden ser ud på din PC. Min computer har en 14.5 tommer skærm. Har også prøvet siden på en mac, 13,3, og en anden PC 15,6. De ser fint ud får disse PC, men det ligner lort på din. Hvordan får jeg det rettet?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)