Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har virkelig brug for feedback på min side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Køre Aminoer 

Jeg har lige fået lavet min nye hjemmeside som omhandler rundresjer, krydstogter, busrejser, special rejser, jeg ville blive super glad hvis i gad at give feedback på min hjemmeside, inden jeg skal til at sælge annoncer på siden. 

www.billigrundrejse.dk

Håber i gider bruge 2 min på dette.

Takker 

Brian

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:30

kan vi få et link der virker

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 23:32
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 23:36

hvad har din hjemmeside kostet?

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Feb 09
Skrevet kl. 23:37

2500

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:17

Rent grafisk synes jeg virkelig ikke det er pænt udført, men til den pris du har givet kan man vist ikke klage for meget :)

......

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:06

Jeg synes faktisk, at det ser ganske pænt og fornuftigt ud i forhold til så mange andre sider, jeg ser herinde på Amino. Ikke mindst i betragtning af, at du kun har betalt 2.500 kr. for det. Det ser ikke fantastisk ud, men det ligner i det mindste heller ikke noget billigt lort som størstedelen af de hjemmesider, der præsenteres herinde. Der er lidt vej endnu, men det ser ikke værst ud.

Du bør dog virkelig udnytte al pladsen på forsiden. Der er en stor, bar "plet" til venstre på forsiden, som jeg ville bruge til endnu flere "call-to-action"-tilbud.

Det er et konkurrencepræget marked, du har bevæget dig ind på, men klø på med en masse godt indhold og en god portion tålmodighed, så skal det nok gå. Hårdt arbejde er vejen frem.

PS! Dit domænenavn havde stået lidt stærkere, hvis du havde valgt rund-rejse.dk! Når det så er sagt, hvorfor hedder domænet så rundrejse.dk, når der på siden står rundrejser.dk (altså i flertal)?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 01:51

Jeg synes ikke jeg kan se en reference til wordpress. det er i strid med den licens wordpress er udgivet under.

ellers synes jeg du har fået value for money, menuen kunne nok laves bedere med brug af skygger. men vent med små ændringer til du begynder at få penge ind.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:17

ved rettigheder ved jeg ikke om det er et køb tema eller gratis derved om skal være logo på.

interne links hver gang et kerne  ord nævnes linker du hen til en side der omhandler dette emme denne side starter med  h1 om dette emme  det kan bare laves som indlæg disse sider eller en wiki side lige som amino.dk.

enkel sider går på 404 fejl sider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)