Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandøre osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har altid haft drøm om at starte noget op, men er aldrig rigtig kommet i gang. 

Jeg har tidligere arbejdet med hjemmesider i cms og lign. 

Mit spørgsmål er, findes der en hjemmeside hvor man kan se leverandør priser på forskellige produkter på nettet?

Mine tanker er at starte noget webshop, men mangler lidt en oversigt over leverandøre samt priser på produkterne for at finde inspiration, er der nogen der har nogle idéer til det?

Simon

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:39

Hvilke produkter vil du sælge?

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:42

Hej,

Jeg tror ikke den leverandør hjemmeside du leder efter findes, men hvis du finder en vil jeg da gerne se den  :-)

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 20:45
Der findes ikke en ådan hjemmeside.

Findud af hvilke produkter du gerne vil sælge, og herefter leverandøren.

Leverandørens pris er ofte afhængig af den mængde du køber.
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:04

Hej

Jeg går ikke ud fra at du vil sælge noget, men agter at lave noget lignende som f.eks. pricerunner, edb-priser el.l.? Spørgsmålet er blot hvilke produkter og markeder du agter at arbejde med? Konsumentmarkedet kan have relativt stabile og representative priser (+/-), men taler vi om producentmarkedet kan priser + vilkår være uigennemsigtlige og alt står principielt til forhandling, hvorfor det er vanskeligt at anskuelliggøre dette på en hjemmeside.

Hilsen Daniel 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Østergaard:

Jeg har altid haft drøm om at starte noget op, men er aldrig rigtig kommet i gang. 

Jeg har tidligere arbejdet med hjemmesider i cms og lign. 

Mit spørgsmål er, findes der en hjemmeside hvor man kan se leverandør priser på forskellige produkter på nettet?

Mine tanker er at starte noget webshop, men mangler lidt en oversigt over leverandøre samt priser på produkterne for at finde inspiration, er der nogen der har nogle idéer til det?

Yep, Hvis du mener det - må du indstille dig på at gøre noget arbejde selv! -

Hvis det var så let som at besøge en hjemmeside og let og elegant finde de bedste leverandører med tilhørende priser så var der flere der prøvede at starte noget op.

Finde ud af hvilke område  du har noget energi/nysgerrighed på - og begynde at researche!

Personligt brugte jeg ca 6 mdr før jeg endeligt fandt leverandør der gav en konkurrencefordel på økologisk makeup til min webshop, har  undersøgt og afprøvet et utal af produkter (sammen med partner) for at udvælge de produkter der er gode nok i kvalitet. Skrevet til potentielle leverandører, besøgt butikker i ind- og udland ....

Med andre ord - for at starte noget op skal der med stor sikkerhed lægges tid, energi og penge i projektet ....

SÅ - op på dupperne ... og god vind!

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:45

Er helt enig med Kim,

Find i første omgang ud af, hvilken type af produkter du gerne vil sælge. Find derefter ud af, hvilke produkter indenfor denne genre du vil satse på - og kontakt derefter producenten/leverandøren.

Og lad være med at miste modet, hvis du får nej. Det er ikke alle leverandører, der leverer til "start-ups". Så må du finde et alternativt produkt, kontakte producenten/leverandøren af dette - og så fremdeles. 

Du kan evt. starte med at kigge her: www.thewholesaler.co.uk - her kan du finde diverse grossister indenfor de fleste produktkategorier. Nogle af dem forhandler også kendte mærker.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)