Jeg har altid haft drøm om at starte noget op, men er aldrig rigtig kommet i gang.
Jeg har tidligere arbejdet med hjemmesider i cms og lign.
Mit spørgsmål er, findes der en hjemmeside hvor man kan se leverandør priser på forskellige produkter på nettet?
Mine tanker er at starte noget webshop, men mangler lidt en oversigt over leverandøre samt priser på produkterne for at finde inspiration, er der nogen der har nogle idéer til det?
Yep, Hvis du mener det - må du indstille dig på at gøre noget arbejde selv! -
Hvis det var så let som at besøge en hjemmeside og let og elegant finde de bedste leverandører med tilhørende priser så var der flere der prøvede at starte noget op.
Finde ud af hvilke område du har noget energi/nysgerrighed på - og begynde at researche!
Personligt brugte jeg ca 6 mdr før jeg endeligt fandt leverandør der gav en konkurrencefordel på økologisk makeup til min webshop, har undersøgt og afprøvet et utal af produkter (sammen med partner) for at udvælge de produkter der er gode nok i kvalitet. Skrevet til potentielle leverandører, besøgt butikker i ind- og udland ....
Med andre ord - for at starte noget op skal der med stor sikkerhed lægges tid, energi og penge i projektet ....
SÅ - op på dupperne ... og god vind!