Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det praktiske arbejde i SEO?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er helt ny indenfor SEO "verdenen". Jeg syntes det lyder spændende og har lyst til at prøve kræfter med det.

Mit spørgsmål lyder, har selvfølgelig surfet lidt på google efter guides, artikler mm. omkring emnet, men syntes ikke rigtig jeg finder det jeg søger.

Hvordan laver man SEO rent praktisk? altså hvordan griber man det an, er det primært ord og sætninger på ens hjemmeside der skal rettes i, eller foregår det meste i googles system?

Jeg søger egentlig en guide til hvordan man helt praktisk starter med SEO.

Håber nogen kan hjælpe, eller kender en god hjemmeside med en fornuftig guide.

Simon.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det hele går ud på at gøre siden lækker og relevant for brugerne af internettet.

Så sidder der en robot ovre i usa som forsøger at bruge internettet som en rigtig person, efter bedste evne.

Kunstig intelligens er stadig ikke særlig veludviklet, - så der er måder man kan få google til at tro en side er mere relevant end den ivirkeligheden er for brugerne - i en kort rum tid. Til den bliver lidt klogere og skal snydes på andre måder.

Den langsigtede løsning må være at tækkes brugerne, - som robotten forsøger at emulere.

Men hvis du skal have penge i kassen nu, - så skal du prøve at spille op for google-robotten.

Så seo-arbejdet går ud på at finde ud af hvad sådan en robot godt kan lide. Hvordan skal teksterne se ude for at se autentisk relevante ud - hvordan skal linkporteføljen se ud for at din side ser autentisk populær ud o.s.v.

Alt imens du nærmest lader som om søgemaskiner rager dig en skid :-)

Her løber man nok ikke tør for arbejde foreløbig, - medmindre google skrotter sin søgerobot og ansætter redaktører i stedet

to ideer til at komme videre:

demib har seosupporten hvor der er mange gode guides, samt en brevkasse, - samt løbende seo-rapportering på dine sites og dine konkurrenter

thomas rosenstand har noget e-university hvor du bliver undervist i seo på video

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:49

Jeg kan anbefale seoportalen.dk. der er en begynder guide og forklaring på et par emner, samt links til masser af gode artikler.

Læs mere her: seo optimering

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 22:51

Syntes at du skal bestille SEO-lex. Det er en kanon bog om SEO, som er skrevet på en måde som alle kan forstå. Mener at siden hedder http://www.seo-lex.dk/.

Det er ret spændende når man kommer igang med det :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også gå direkte til sagens kerne og læse hvad Google rent faktisk selv fortæller der er vigtigt, det må vel være kernen i det hele, fremfor andres "gætværk". Smile

- Skal selvfølgelig ikke forstås således at jeg mener ovenstående links er vås, mange glemmer bare det der rent faktisk er 100% sikkerhed omkring hjælper.

Google SEO Guide

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 13:50

Det er altid en god ide at kigge i Googles retning som Martin også siger.

Udover det har jeg skrevet en 21 meget konkrete eksempler på ting du kan gøre for at få mere trafik.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:35

Simon Østergaard:
Jeg søger egentlig en guide til hvordan man helt praktisk starter med SEO.

Så er det SEO-lex du søger, det er efter min mening den bedste Guide til SEO.

/Brian

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:56

Prøv istedet med denne

Det er forkert link Brian indsætter.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:59

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det er forkert link Brian indsætter.

Tak for det, det er rettet nu.

/Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ er også en god seo bog og man kan også få en lille gratis udgave

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)